hallo,
Ik wilde net een sim only abonnement bestellen bij simpel maar toen ik van stap 2 (je gegevens) naar stap 3 (controle) wou gaan bleef hij staan op stap 2 met al mijn ingevulde gegevens weg.
iemand die mij kan helpen misschien of die hetzelfde meemaakt?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Rutger,
Wat leuk dat je een topic bent gestart op onze community!
Op dit moment ervaren wij geen storingen, wel kan het natuurlijk voorkomen dat er iets mis gaat tijdens een bestelling. Ik wil je daarom aanraden om het nogmaals te proberen. Cookies verwijderen uit je browser zou ook een oplossing kunnen zijn. Je kunt het ook proberen met een andere browser. Mocht dit alsnog niet lukken kun je contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega´s helpen je graag verder om je bestelling te voltooien.
Wij verwelkomen jou graag als klant!
Groet,
Youp
Wat leuk dat je een topic bent gestart op onze community!
Op dit moment ervaren wij geen storingen, wel kan het natuurlijk voorkomen dat er iets mis gaat tijdens een bestelling. Ik wil je daarom aanraden om het nogmaals te proberen. Cookies verwijderen uit je browser zou ook een oplossing kunnen zijn. Je kunt het ook proberen met een andere browser. Mocht dit alsnog niet lukken kun je contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega´s helpen je graag verder om je bestelling te voltooien.
Wij verwelkomen jou graag als klant!
Groet,
Youp
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.