Beantwoord

Sim only bestellen

  • 28 May 2019
  • 1 reactie
  • 238 Bekeken

hallo,

Ik wilde net een sim only abonnement bestellen bij simpel maar toen ik van stap 2 (je gegevens) naar stap 3 (controle) wou gaan bleef hij staan op stap 2 met al mijn ingevulde gegevens weg.
iemand die mij kan helpen misschien of die hetzelfde meemaakt?
icon

Beste antwoord door Youp 29 May 2019, 15:31

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +8
Hallo Rutger,

Wat leuk dat je een topic bent gestart op onze community!

Op dit moment ervaren wij geen storingen, wel kan het natuurlijk voorkomen dat er iets mis gaat tijdens een bestelling. Ik wil je daarom aanraden om het nogmaals te proberen. Cookies verwijderen uit je browser zou ook een oplossing kunnen zijn. Je kunt het ook proberen met een andere browser. Mocht dit alsnog niet lukken kun je contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega´s helpen je graag verder om je bestelling te voltooien.

Wij verwelkomen jou graag als klant!

Groet,

Youp

Reageer