Skip to main content
Voor het installeren van de Mijn Simpel app op de Android telefoon van mijn dochter moet zij een SMS versturen naar 6040. Hiervoor heb ik 6 uur geleden de optie "primium SMS diensten inschakelen" ingeschakeld. De SMS wordt niet verzonden, maar staat inmiddels wel op de rekening (tot nu toe 3x, terwijl ik het veel vaker geprobeerd heb). Is hij nu wel of niet verzonden?

Ik kan de app nog steeds niet installeren.
Hi @Matthijs,



Welkom op onze community!



Voor het installeren van de ´Mijn Simpel´-app hoef je geen SMS-verificatie te sturen. Je kan de app downloaden in de Playstore voor Android.



Verder raad ik je aan om hier te controleren of jouw telefoon gekoppeld is aan SMS betaaldiensten (zoals 6040) en deze dan te ontkoppelen.



Groet,



Youp
Toen ik probeerde de app zonder SMS verficatie te installeren werkte het niet. Heb ik dan de verkeerde app en is dit oplichterij? Dan moet dit wel aan de Play store gemeld worden.



Met hartelijke groet,



Matthijs de Vries
Hi @Matthijs , het is mogelijk dat dit een andere app dan de onze betreft. Hoeft natuurlijk geen frauduleuze app te zijn.



Onze app vind je hier



Groetjes, Sanne

Reageer