Skip to main content
Beantwoord

spijt van abbonement verlengen

• October 28, 2019
  • 7 reacties
  • 598 Bekeken

Ik heb zojuist even ( te ) vlug mijn abonnement verlengt, echter zag ik later pas dat ik minder krijg voor hetzelfde geld. Namelijk 4 GB internet ipv mijn huidige 5Gb en 500 sms ipv mijn huidige 1000 sms, onbeperkt bellen is wel hetzelfde gebleven.

Ik wil bij simpel blijven, maar onder dezelfde voorwaarde als mijn huidige abonnement, namelijk 5 GB internet en 1000 sms en onbeperkt bellen voor 10 euro. Kan ik mijn verlening nog cancelen?

mvg Susanne 

Beste antwoord door Alexandra

Hoi @suus81

Welkom op onze Community! :strawberry:

Goed dat je het gelijk even laat weten. Je kan je verlenging annuleren door contact op te nemen met onze klantenservice. Je bestelling kan binnen 14 dagen geannuleerd worden. 

Groetjes, Alexandra

7 reacties

Alexandra
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • Antwoord
  • October 30, 2019

Hoi @suus81

Welkom op onze Community! :strawberry:

Goed dat je het gelijk even laat weten. Je kan je verlenging annuleren door contact op te nemen met onze klantenservice. Je bestelling kan binnen 14 dagen geannuleerd worden. 

Groetjes, Alexandra

Thijslamerssr

Heb spijt van verlenging, Voor mezelf, maar ook voor kennis die op mijn aanraden en met mijn hulp haar abonnement heeft verlengt voor twee jaar. 40 gb ,2 mnd gratis en dan € 11 p.m= totaal 242. Op Facebook  komen abonnementen voorbij van 2 jaar voor 12 mnd €5 en dan 12 mnd € 11 totaal  € 192. Vind dit niet fijn daar kennis mij nu beticht van dat ik haar niet goed heb voor gelicht en zij nu de dupe is van mijn nalatigheid.

Is al jaar of 6 abonnee bij Simpel.

Voel me echt opgelicht en denk dat dit mijn laatste periode is bij hun.

• Superster
  • January 13, 2026

Beste ​@Thijslamerssr 

Jij en je kennis moeten jezelf niet aanrekenen dat je nalatig zou zijn geweest. Gewoon even bellen naar de klantenservice met de boodschap om verlenging te annuleren als dat mogelijk is. 

Ik ken je kennis natuurlijk niet maar die had ook onderzoek kunnen plegen, vergelijken lijkt me. En er zijn betere manieren om te vergelijken dan vreselijkbook (Facebook).

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • January 13, 2026

Hoi ​@Thijslamerssr,

Dank je wel voor je bericht. Ik begrijp heel goed dat dit vervelend voor je voelt, zeker omdat je zelf hebt verlengd én iemand anders hebt geholpen op basis van jouw informatie. Dat kan heel ongemakkelijk zijn, en ik snap dat je hier teleurgesteld over bent.

De aanbiedingen die je op Facebook ziet, zijn vaak tijdelijke acties die alleen gelden voor nieuwe klanten. Voor bestaande klanten hebben we andere verlengaanbiedingen, maar ik kijk graag met je mee of er in jouw situatie toch iets mogelijk is. Je kunt hiervoor het beste persoonlijk contact met ons opnemen, dan kunnen we dit samen rustig nakijken.

Ik wens je een fijne dag verder!

Groet, 

Raveena

Thijslamerssr

en op welk tel nr ben jij te bereiken Raveena ? 

Mvg Thijs Lamers Sint Hubert 

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • January 14, 2026

Beste  ​@Thijslamerssr , 

Bedankt voor het sturen van je vraag. Je kunt ons via de website bereiken en telefonisch kun je ons ook bereiken op de genoemde gegevens: Contact.

Mocht je nog andere vragen hebben, verneem ik die graag van je. Ik wens je een fijne dag verder!

Groet, 

Raveena

Simpel

• Superster
  • January 18, 2026

Hi ​@Thijslamerssr  

Heb je inmiddels al contact met ze gehad.?

De link is onjuist.