Beantwoord

Sponsoring (wie kan ik benaderen?)

  • 3 September 2019
  • 13 reacties
  • 637 Bekeken

Wie kan ik benaderen met vragen over sponsoring?
icon

Beste antwoord door Ilan 3 September 2019, 17:06

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hi Claire.
Wat leuk dat je aan ons denkt :)

Ik heb je net een privebericht gestuurd met de contactgegevens van onze marketingafdeling.
Zij zullen je bericht beoordelen en contact met je opnemen wanneer je ze je gegevens stuurt.

Groet,
Ilan
Ik zou ook graag horen wie ik moet benaderen voor sponsoring van onze club.
Kv Heerenveen
korfbal
Reputatie 1
Badge +7
Ik zou ook graag horen wie ik moet benaderen voor sponsoring van onze club.
Kv Heerenveen
korfbal


Hoi Hendrik,

Ik heb je zojuist even een privébericht gestuurd met meer informatie hoe je onze marketing afdeling kunt bereiken.

Met vriendelijke groet,

Diana

Beste,

Graag wil ik informeren of er mogelijkheden zijn dat Simpel onze hockeyclub wil sponsoren?

Kunt u mij de contactgegevens van uw marketing afdeling doorsturen?

 

Bij voorbaat dank,
Rick

 

 

Reputatie 2
Badge +7

Hey @rickpickee,

Ik zie dat je de vraag ook hebt gesteld in deze topic. Je hebt een privéberichtje van me ontvangen! :grin:

Groetjes,

Houssam

Ik ben ook benieuwd naar sponsor mogelijkheden voor mijn Korfbal club in Harmelen

Reputatie 3
Badge +7

Ik ben ook benieuwd naar sponsor mogelijkheden voor mijn Korfbal club in Harmelen

 

Je hebt een persoonlijk bericht ontvangen!

Beste,

 

Via een Nederlandse club stuur ik veel 2e hands voetbalkleding naar Afrika. Simpel is de hoofdsponsor en staat dus op die kleding. Inmiddels heb ik 10 talle teams opgetuigd in Afrikaanse landen. Het zou leuk zijn om te laten zien en wellicht zijn er mogelijkheden voor spronsoring (vooral om de kosten van intercontinentaal transport te dekken).

 

Met vr. groet,

Bas

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @Bas de Waal,

Om je van meer informatie te voorzien heb ik je zojuist een privébericht gestuurd.

Groetjes,

Phil

Goedenavond,

Kunt u mij de gegevens mailen van de marketingafdeling? Ik zou graag de mogelijkheden willen weten voor sponsoring van onze vereniging SKC Merwede/Multiplaat.

Met vriendelijke groet,
Bernadette

Reputatie 2
Badge +8

Hi @BernadetteS,

Zojuist heb ik je een privébericht gestuurd met verdere informatie :)

Groet,

Mila

Hoi,

Ik zoek contact met de marketingafdeling over een bestaande overeenkomst van sponsoring.
Met wie kan ik bellen of mailen?

Groet Brigitte

Hi @Brigitte van de Westelaken

Zojuist heb ik je een privébericht gestuurd met verdere informatie. 

Groet, 

Lisa

Reageer