Antwoord
Terug naar oorspronkelijke bundel na bundel wijziging niet mogelijk?
Ik heb een euroknaller abonnement (2 GB, 100 belminuten en 500 SMS a 7,50 euro p/mnd voor 2 jaar). Ik heb de bundel voor 1 maand gewijzigd naar 2 GB, onbeperkt bellen en 1000 SMS vanwege een sterfgeval zodat ik tijdelijk veel meer kan bellen. Nu wilde ik weer terug naar mijn oorspronkelijke bundel. Echter, ik moet terug naar 2 GB, 125 minuten en x SMS maar kost dan 10 euro per maand☹️.
Waarom kan ik niet terug naar mijn oorspronkelijke euroknaller bundel? Als ik dit had geweten had ik de bundel niet tijdelijk gewijzigd. Kunt u dit zsm voor mij terugdraaien?
Hartelijke groet, René Mulders
Waarom kan ik niet terug naar mijn oorspronkelijke euroknaller bundel? Als ik dit had geweten had ik de bundel niet tijdelijk gewijzigd. Kunt u dit zsm voor mij terugdraaien?
Hartelijke groet, René Mulders
Beste antwoord door Rowena
Hallo René, allereerst gecondoleerd met het verlies.
De bundels die je krijgt met de Eurokrakers abonnement hebben naast de eerste zes maanden €1,- ook nog een korting op de bundel.
Je kunt de bundels altijd wijzigen, maar hiermee verlies je inderdaad de korting die je had op de bundels.
Simpel wilt zijn klanten flexibel laten zijn in de keuze van de bundels. Het enige nadeel is dat je niet teug kunt naar de bundel die je had tenzij die nog geboden wordt op Mijn Simpel.
Groet, Rowena
De bundels die je krijgt met de Eurokrakers abonnement hebben naast de eerste zes maanden €1,- ook nog een korting op de bundel.
Je kunt de bundels altijd wijzigen, maar hiermee verlies je inderdaad de korting die je had op de bundels.
Simpel wilt zijn klanten flexibel laten zijn in de keuze van de bundels. Het enige nadeel is dat je niet teug kunt naar de bundel die je had tenzij die nog geboden wordt op Mijn Simpel.
Groet, Rowena
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.