Beantwoord

Terug naar oorspronkelijke bundel na bundel wijziging niet mogelijk?

  • 22 January 2019
  • 10 reacties
  • 817 Bekeken

Ik heb een euroknaller abonnement (2 GB, 100 belminuten en 500 SMS a 7,50 euro p/mnd voor 2 jaar). Ik heb de bundel voor 1 maand gewijzigd naar 2 GB, onbeperkt bellen en 1000 SMS vanwege een sterfgeval zodat ik tijdelijk veel meer kan bellen. Nu wilde ik weer terug naar mijn oorspronkelijke bundel. Echter, ik moet terug naar 2 GB, 125 minuten en x SMS maar kost dan 10 euro per maand☹️.

Waarom kan ik niet terug naar mijn oorspronkelijke euroknaller bundel? Als ik dit had geweten had ik de bundel niet tijdelijk gewijzigd. Kunt u dit zsm voor mij terugdraaien?

Hartelijke groet, René Mulders
icon

Beste antwoord door Rowena 22 January 2019, 11:28

Bekijk origineel

10 reacties

Hallo René, allereerst gecondoleerd met het verlies.

De bundels die je krijgt met de Eurokrakers abonnement hebben naast de eerste zes maanden €1,- ook nog een korting op de bundel.

Je kunt de bundels altijd wijzigen, maar hiermee verlies je inderdaad de korting die je had op de bundels.

Simpel wilt zijn klanten flexibel laten zijn in de keuze van de bundels. Het enige nadeel is dat je niet teug kunt naar de bundel die je had tenzij die nog geboden wordt op Mijn Simpel.

Groet, Rowena

Ik vind dit echt niet netjes. Je kan van alles vinden over aanpassen abonnement maar wat jullie hier antwoorden kan ik nergens vinden. Zet een waarschuwing bij het aanpassen dat dit het gevolg is. Ik ben 1 maand goedkoop uit geweest en nu dus meer betalen na 1x een maand aanpassen. Ik vind dit geen eerlijke informatie. 

Reputatie 6
Badge +9

Klopt had ik ook, 1x bundel asngepast en de rest van de 24 maanden duurder uit. Terwijl er staat dat bundels gratis maandelijks aan te passen zijn…

Pas dit svp.aan op de website dit is zeer misleidend

Waarom krijgen we nu geen reactie van simpel? 

Dat zou toch wel gepast zijn.

Reputatie 4
Badge +8

Hi @Susan72,

Hoewel ik begrijp dat je graag reactie krijgt staat het antwoord op de oorspronkelijke vraag hierboven. Daar wil ik nog graag aan toevoegen dat bij het wijzigen van de bundel het volgende staat aangegeven: ‘Wanneer je de bundels wijzigt, kun je kiezen uit onderstaande bundelcombinaties. Het combineren van oude en nieuwe bundels is niet mogelijk.’ Dat betekent dat je bij een eventuele volgende bundelwijziging wederom uit de bundels kan kiezen die daar staan. 

Groetjes,

Phil

Beste Phil,

Nogmaals, de informatie hierover is niet helder en duidelijk vermeld.

Als jullie deze regel vermeld: “Je kunt de bundels altijd wijzigen, maar hiermee verlies je inderdaad de korting die je had op de bundels”, Dit schrijft een collega van je, als antwoord ( zie hierboven), dan is het  duidelijk en kan men goed beslissen of men dan wel of niet de bundel wijzigt.

Ik zou dit voor heldere en eerlijke informatie,  op de website vermelden. Gooi dit eens in het team van de communicatie.

 

Groet Susan

Reputatie 2
Badge +7

Hoi Susan,

Het juiste antwoord is gegeven door een van onze Simpel klanten @Rowena, thanks nog daarvoor. Echter kan er bijvoorbeeld wel weer worden gekozen voor een actiebundel bij het verlengen van een abonnement, dan klopt de informatie in je vermelde zin jammer genoeg niet. De informatie zoals deze staat vermeld op de website is geldig voor een ieder in elke situatie.

Groetjes,

Houssam

Ik denk dat jullie heel goed begrijpen waar het om gaat, maar niet willen toegeven dat dit misleidend is. 

En Simpel verdient eraan als mensen hun bundel aanpassen, en daarna voor hetzelfde geld weer terug willen naar hun oude abonnement. 

Hopelijk kan men via deze discussie lezen hoe het echt werkt en dan kan men beslissen wat ze gaan doen met bundel aanpassen of niet. Het gaat me echt niet om die ene Euro meer betalen maar wel om eerlijke informatie. 

Gr Susan

 

Reputatie 4
Badge +8

We begrijpen je punt ook zeer zeker en snappen waar het om gaat. De insteek die je omschrijft is echter niet onze gedachtegang erachter, dat wil ik wel graag voorop stellen. Je feedback is inmiddels ook aangekaart bij de verantwoordelijke persoon zodat deze kan kijken of een aanpassing van de tekst nodig is.

Groetjes,

Phil

Fijn dat er toch iets met de feedback wordt gedaan. Dank daarvoor. 

Gr Susan 

Reageer