Beantwoord

Verdubbelingsdagen

  • 21 February 2021
  • 6 reacties
  • 530 Bekeken

Kunnen bestaande klanten ook alsnog gebruik maken van de verdubbelingsdagen, of is dat pas als je contract verlengd moet worden 

icon

Beste antwoord door Karin303 22 February 2021, 08:21

Bekijk origineel

6 reacties

Hier ben ik ook benieuwd naar.

Reputatie 6
Badge +9

De acties zijn voor nieuwe klanten en bij verlenging abonnement, dit kan al 6 maanden van tevoren

Iedere keer zie ik dezelfde antwoorden als het gaat om vragen van trouwe vaste klanten die graag gebruik willen maken van de dataverdubbelaar. Steeds hetzelfde antwoord, wacht tot je kan verlengen.

Is inderdaad omgekeerde wereld en vaste klant wordt niet gewaardeerd, die zijn blijkbaar dan te kritisch of lastig. Liever klanten die kort blijven hangen. ook steeds weer die aansluitkosten vangen.

Echt jammer dat het er zo dik bovenop ligt. ga inderdaad ook vertrekken. Dat is ook Simpel. 

Teleurgestelde klant (5 abo's).

Reputatie 6
Badge +9

Iedere keer zie ik dezelfde antwoorden als het gaat om vragen van trouwe vaste klanten die graag gebruik willen maken van de dataverdubbelaar. Steeds hetzelfde antwoord, wacht tot je kan verlengen.

Is inderdaad omgekeerde wereld en vaste klant wordt niet gewaardeerd, die zijn blijkbaar dan te kritisch of lastig. Liever klanten die kort blijven hangen. ook steeds weer die aansluitkosten vangen.

Echt jammer dat het er zo dik bovenop ligt. ga inderdaad ook vertrekken. Dat is ook Simpel. 

Teleurgestelde klant (5 abo's).

Iedere klant kan bij aanvang van het contract gebruik maken van een aanbod,  en telkens als er verlengd kan worden is er weer een andere aanbieding.  Het kan natuurlijk niet zo zijn dat klanten steeds weer kunnen kiezen voor elke op dat moment geldende aanbieding. Ze hebben immers al geprofiteerd van een aanbieding  met voordeel????  De nieuwe klanten die nu de verdubbel aanbieding kiezen , kunnen ook niet kiezen voor het misschien nog mooiere actie aanbod wat hierna komt. Jammer dat dit een reden is voor vertrek....W.H.V......

 

Tja, zo kan je er naar kijken, hoef niet het onderste uit de kan, maar zou een aanmerkelijk upgrade betekenen, en dan bedoel ik niet alleen qua data e.d. Ook de abonnementskosten gaan echt omhoog, het is niet zo dat we het voor niks willen, dat extra geld is 't ons dan wel waard.

Als je dan nu apart je bundel wilt gaan wijzigen, wat natuurlijk kan, maar wel alleen een mindere bundelkeuze of een veel duurder alternatief dan de aanbieding. Het kost dan wel '’extra'’ extra en dat blijft mijns inziens vreemde gang van zaken. Dus helaas….

Reputatie 6
Badge +9

Bij verlenging 6 maanden voor contract misschien grotere ruimere bundels kiezen....Even voor jezelf bekijken wat je echt nodig denkt te hebben....Kleine bundel is goedkoper maar als je maandelijks moet aanvullen verdien je er ook niet aan. Ik snap je punt, maar de acties zijn nu eenmaal bedoelt om te werven, lang niet bij alle providers kun je 6 maanden van tevoren verlengen....

Reageer