Skip to main content

Hallo Simpel, 

Ik heb vorig jaar 2 abonnementen afgesloten voor mijn kinderen. Ik krijg nu voor beiden een verlengaanbod, maar voor de 1 krijg ik 1 maand gratis en bij de ander 2 maanden..... hoe dan?!?!

Misleidende mails. Krijgt  de 1 een mail met een gratis maand en een ander met 2 maanden. Dat kan toch niet!

 

Hoi Linda,

Welkom op onze Community!

De huidige verlengaanbiedingen zijn inderdaad verschillend per abonnement, gaat dus zeker niet om misleiding. Ik wil je vragen om hierover contact op te nemen met onze klantenservice en aan te geven dat op hetzelfde adres 2 verschillende verlengaanbiedingen zijn. :blush:

Groetjes, 

Houssam


Dat is raar. 2 dezelfde abonnementen op dezelfde dag afgesloten.....


Ik denk toch dat het af en toe niet goed gaat bij Simpel.

Ik kreeg per mail voor mijn abbo 2x een verleg aanbod binnen 10 minuten. De ene met 2 maanden gratis, de tweede met 3 maanden gratis. Als ik inlog op de website is het gewoon 3 maanden.


Beste @Pietje555,

In deze topic heb gereageerd op de reactie die je daar had geplaatst.

Groetjes,

Phil


Reageer