Skip to main content
Beantwoord

verlengen misleidende mails.....


Linda1977

Hallo Simpel, 

Ik heb vorig jaar 2 abonnementen afgesloten voor mijn kinderen. Ik krijg nu voor beiden een verlengaanbod, maar voor de 1 krijg ik 1 maand gratis en bij de ander 2 maanden..... hoe dan?!?!

Misleidende mails. Krijgt  de 1 een mail met een gratis maand en een ander met 2 maanden. Dat kan toch niet!

 

Beste antwoord door Houscouss

Hoi Linda,

Welkom op onze Community!

De huidige verlengaanbiedingen zijn inderdaad verschillend per abonnement, gaat dus zeker niet om misleiding. Ik wil je vragen om hierover contact op te nemen met onze klantenservice en aan te geven dat op hetzelfde adres 2 verschillende verlengaanbiedingen zijn. :blush:

Groetjes, 

Houssam

Bekijk origineel

4 reacties

Houscouss
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-medewerker
  • 236 reacties
  • Antwoord
  • 29 april 2020

Hoi Linda,

Welkom op onze Community!

De huidige verlengaanbiedingen zijn inderdaad verschillend per abonnement, gaat dus zeker niet om misleiding. Ik wil je vragen om hierover contact op te nemen met onze klantenservice en aan te geven dat op hetzelfde adres 2 verschillende verlengaanbiedingen zijn. :blush:

Groetjes, 

Houssam


Linda1977
  • Auteur
  • Lezer
  • 1 reactie
  • 29 april 2020

Dat is raar. 2 dezelfde abonnementen op dezelfde dag afgesloten.....


  • Starter
  • 3 reacties
  • 10 mei 2020

Ik denk toch dat het af en toe niet goed gaat bij Simpel.

Ik kreeg per mail voor mijn abbo 2x een verleg aanbod binnen 10 minuten. De ene met 2 maanden gratis, de tweede met 3 maanden gratis. Als ik inlog op de website is het gewoon 3 maanden.


Phil
Simpel Medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 589 reacties
  • 11 mei 2020

Beste @Pietje555,

In deze topic heb gereageerd op de reactie die je daar had geplaatst.

Groetjes,

Phil


Reageer