Ik heb vorig jaar 2 abonnementen afgesloten voor mijn kinderen. Ik krijg nu voor beiden een verlengaanbod, maar voor de 1 krijg ik 1 maand gratis en bij de ander 2 maanden..... hoe dan?!?!
Misleidende mails. Krijgt de 1 een mail met een gratis maand en een ander met 2 maanden. Dat kan toch niet!
Beste antwoord door Houscouss
Hoi Linda,
Welkom op onze Community!
De huidige verlengaanbiedingen zijn inderdaad verschillend per abonnement, gaat dus zeker niet om misleiding. Ik wil je vragen om hierover contact op te nemen met onze klantenservice en aan te geven dat op hetzelfde adres 2 verschillende verlengaanbiedingen zijn.
De huidige verlengaanbiedingen zijn inderdaad verschillend per abonnement, gaat dus zeker niet om misleiding. Ik wil je vragen om hierover contact op te nemen met onze klantenservice en aan te geven dat op hetzelfde adres 2 verschillende verlengaanbiedingen zijn.
Ik denk toch dat het af en toe niet goed gaat bij Simpel.
Ik kreeg per mail voor mijn abbo 2x een verleg aanbod binnen 10 minuten. De ene met 2 maanden gratis, de tweede met 3 maanden gratis. Als ik inlog op de website is het gewoon 3 maanden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.