Beantwoord

Via via nieuwe klant bonus

  • 18 October 2021
  • 4 reacties
  • 359 Bekeken

Ik mijn vriendin enthousiast gemaakt om ook naar Simpel te gaan. Was ook nog voordeliger, later heeft zij ook haar 2 zoons overgezet.

Ik had gezien dat er iets was met bonus als je als bestaande klant nieuwe klanten aandraagt. Op de app gekeken en daar zag ik Via is. Ik blij, m'n vriendin blij want we krijgen beiden €10.-. Super leuke actie toch?  Ik geef de telefoon met de app aan m'n vriendin en zij vult haar gegevens in en regelt het verder zelf.

Nu blijkt dat ik MIJN gegevens had moeten invullen, niet zij. En daarom krijgen wij beiden GEEN bonus. Mijn vriendin drie keer in gesprek geweest en diverse mails maar nee.…

Het SYSTEEM kan het niet aan dus er wordt geen bonus uitgekeerd.  De bonus kan me verder gestolen worden, maar wat een SIMPEL kortzichtige manier van werken is dit!  Leuke commercials maken en vrolijk imago voorschotelen, maar te beroerd zijn om enige moeite te ondernemen om je beloftes waar te maken.  Ik hoop dat ik mijn woede en frustratie een beetje van me af heb kunnen schrijven.

Leve de vooruitgang van de mensheid!

icon

Beste antwoord door Phil 28 October 2021, 15:31

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @Ingewikkeld,

Leuk dat je een vriendin enthousiast hebt gemaakt om ook een abonnement bij Simpel af te sluiten.

Met de gegevens die beschikbaar zijn heb ik even navraag gedaan en daaruit blijkt het volgende: bij het bestaande en nieuwe abonnement zijn dezelfde gegevens qua contractant ingevoerd waardoor je jezelf als reeds bestaande klant opnieuw hebt willen aanmelden. Dat is geen optie aangezien de nieuwe klant daadwerkelijk een nieuwe klant moet zijn. Je vriendin heeft zich vervolgens ook aangemeld en bij de twee nieuwe bestellingen zijn nieuwe contractanten aangemeld waardoor daarbij de korting wel is toegepast.

Hopelijk geeft bovenstaande wat meer inzicht in waarom de korting in jouw geval is afgewezen en bij de nieuwe bestellingen niet.

Groetjes,

Phil

Dankjewel voor je reactie. Het inzicht waarom het systeem niet kan verwerken dat een nieuwe klant aangemeld wordt via een bestaande klant formulier heb ik inmiddels, dat is wat ons al 6 keer is uitgelegd.

Mijn onbegrip gaat over het oplossen van iets, het achter je scherm vandaan komen en zorgen dat het opgelost wordt. Dit geeft veel meer rust voor iedereen, niet blijven uitleggen waarom het systeem het niet kan verwerken maar bedenken hoe het  buiten het systeem om WEL opgelost kan worden.

Inmiddels heeft mijn vriendin een antwoord gekregen op haar zoveelste mail. Het wordt gecrediteerd naar mij en naar mijn vriendin.

Probleem opgelost, iedereen blij.

Groetjes,

Nico

Ik probeer ook mijn partner bij Simpel te melden voor een abonnement. Ik heb dat al. Maar het lukt niet. ik moet een formulier invullen, maar dat formulier verschijnt niet dus in kom niet verder. Is dat, omdat ik een ‘goedkoop’ abonnement heb. Mijn partner zou een 10-euro-abonnement willen, maar helaas via ‘via-via’ lukt dat niet. Waarom niet ?   

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Ingewikkeld,

Super fijn dat het inmiddels opgelost is.

Ik snap je goed hoor, het is ook gewoon vervelend als iets misgaat wanneer je het in je eigen ervaring goed hebt gedaan.

Leuk dat je aanschuift @Johan Den Drijver en leuk dat je de korting ook probeert te gebruiken. Gek dat het misgaat, iedereen kan de korting gebruiken, ook wanneer je een kleiner abonnement hebt. De korting wordt in dat geval namelijk als gratis maanden berekend. Zelf krijg ik wel een formuliertje te zien, misschien dat je kan proberen de pagina te openen in een incognito scherm. Óf je gebruikt per ongeluk de verkeerde pagina. Klik hier voor de juiste pagina. Mocht het toch nog niet lukken, neem dan even contact met ons op. 

Samen kijken we dan naar een oplossing.

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Reageer