Ik mijn vriendin enthousiast gemaakt om ook naar Simpel te gaan. Was ook nog voordeliger, later heeft zij ook haar 2 zoons overgezet.
Ik had gezien dat er iets was met bonus als je als bestaande klant nieuwe klanten aandraagt. Op de app gekeken en daar zag ik Via is. Ik blij, m'n vriendin blij want we krijgen beiden €10.-. Super leuke actie toch? Ik geef de telefoon met de app aan m'n vriendin en zij vult haar gegevens in en regelt het verder zelf.
Nu blijkt dat ik MIJN gegevens had moeten invullen, niet zij. En daarom krijgen wij beiden GEEN bonus. Mijn vriendin drie keer in gesprek geweest en diverse mails maar nee.…
Het SYSTEEM kan het niet aan dus er wordt geen bonus uitgekeerd. De bonus kan me verder gestolen worden, maar wat een SIMPEL kortzichtige manier van werken is dit! Leuke commercials maken en vrolijk imago voorschotelen, maar te beroerd zijn om enige moeite te ondernemen om je beloftes waar te maken. Ik hoop dat ik mijn woede en frustratie een beetje van me af heb kunnen schrijven.
Leve de vooruitgang van de mensheid!