Beantwoord

waarom kan ik mijn specificatie niet zien op mn rekening?

  • 3 January 2020
  • 7 reacties
  • 365 Bekeken

waarom kan ik de specificatie niet zien van mn telefoongesprekken

icon

Beste antwoord door Johnny 5 January 2020, 12:36

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 1
Badge +8

Je kunt uitgaande gesprekken inzien op je specificatie op je persoonlijke mijn simpel pagina via mijn.simpel.nl of via de app

Klopt dat deed ik ook altijd maar sinds ik een nieuwe telefoon heb ,krijg ik het bericht dat ik geen internet hebt wat wel zo is ,

Reputatie 2
Badge +8

Hi @Jan2202  vreemd dat je het bericht krijgt dat je geen internet hebt. Wanneer krijg je deze melding? In de Simpel app of als je naar mijn.simpel.nl gaat? 

 Hieronder volgen enkele opties:

 App verwijderen en opnieuw installeren
 Telefoon updaten naar de laatste versie
 Andere browser gebruiken bij inloggen
 Contact opnemen met onze klantenservice via simpel.nl/contact

 Groetjes Joachiem

Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd en nu lukt het wel  

Bedankt👍

 

Reputatie 3
Badge +8

Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd en nu lukt het wel  

Bedankt👍

 

Top! fijn weekend!!

Ilan

Helaas vandaag hetzelfde probleem ,

Het is een keer goed gegaan en nu hetzelfde 

Reputatie 2
Badge +8

@Jan2202 heb je alle stappen doorlopen die ik eerder in dit topic heb aangegeven? 

Bij de laatste stap kunnen m​​​ijn collega’ s van de klantenservice het issue indien nodig doorzetten naar de technische dienst. 

Via deze link kun je de Simpel app ook downloaden: https://www.simpel.nl/mijn-simpel-app

Groetjes Joachiem 

Reageer