waarom kan ik de specificatie niet zien van mn telefoongesprekken
Je kunt uitgaande gesprekken inzien op je specificatie op je persoonlijke mijn simpel pagina via mijn.simpel.nl of via de app
Klopt dat deed ik ook altijd maar sinds ik een nieuwe telefoon heb ,krijg ik het bericht dat ik geen internet hebt wat wel zo is ,
Hi
Hieronder volgen enkele opties:
App verwijderen en opnieuw installeren
Telefoon updaten naar de laatste versie
Andere browser gebruiken bij inloggen
Contact opnemen met onze klantenservice via simpel.nl/contact
Groetjes Joachiem
Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd en nu lukt het wel
Bedankt
Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd en nu lukt het wel
Bedankt
Top! fijn weekend!!
Ilan
Helaas vandaag hetzelfde probleem ,
Het is een keer goed gegaan en nu hetzelfde
Bij de laatste stap kunnen mijn collega’ s van de klantenservice het issue indien nodig doorzetten naar de technische dienst.
Via deze link kun je de Simpel app ook downloaden: https://www.simpel.nl/mijn-simpel-app
Groetjes Joachiem
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.