Skip to main content
Antwoord

Waarom staat er bij AL mijn abonnementen een Waarschuwings-teken

• May 29, 2025
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

JanD Filarski
Forum|alt.badge.img

Hallo Mensen

Waarom staat er bij al mijn Abonnement (4 stuks) een waarschuwing, zie Afbeelding ??

Het kan toch niet zo zijn, dat er bij alle 4 de Abonnementen fouten zijn opgetreden?

Bovendien kan ik daardoor geen Factuuroverzichten inkijken en of uitprinten. 

Met vriendelijke groet

Jan Filarski

Beste antwoord door Chantal L.S.

Goedemiddag ​@JanD Filarski!

Klopt het dat je de rode 1 bedoelt, dat naast het tabblad Abonnement staat? Dit betekent namelijk dat je het abonnement mag verlengen en een actie mag kiezen uit het huidige verlengaanbod. De ‘rode 1’ brengt je hiervan op de hoogte.

Als je contract binnen 6 maanden afloopt (of het contract is verlopen), dan mag je verlengen. 

Het factuuroverzicht en het downloaden van je facturen en de factuurspecificaties kan via het tabblad Facturen. 

Mocht er nog steeds iets niet kloppen, dan kan ik aanraden om contact met ons op te nemen. Via het forum kunnen we namelijk niet met je meekijken in het systeem. 

Fijne middag verder gewenst!

Groet, Chantal
Simpel

1 reactie

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 30, 2025

Goedemiddag ​@JanD Filarski!

Klopt het dat je de rode 1 bedoelt, dat naast het tabblad Abonnement staat? Dit betekent namelijk dat je het abonnement mag verlengen en een actie mag kiezen uit het huidige verlengaanbod. De ‘rode 1’ brengt je hiervan op de hoogte.

Als je contract binnen 6 maanden afloopt (of het contract is verlopen), dan mag je verlengen. 

Het factuuroverzicht en het downloaden van je facturen en de factuurspecificaties kan via het tabblad Facturen. 

Mocht er nog steeds iets niet kloppen, dan kan ik aanraden om contact met ons op te nemen. Via het forum kunnen we namelijk niet met je meekijken in het systeem. 

Fijne middag verder gewenst!

Groet, Chantal
Simpel