Beantwoord

Wachtwoord opnieuw instellen lukt niet

  • 22 May 2020
  • 1 reactie
  • 543 Bekeken

Ik weet mijn wachtwoord niet meer. Op zich geen probleem want dat zou ik met de link inloggegevens kwijt opnieuw moeten opvragen. Maar iedere keer als ik die link krijg, en ik klik daarop is de melding dat de link niet meer geldig is omdat hij binnen 24 uur gebruikt moet worden en maar 1 keer gebruikt mag worden. Maar ik gebruik de link binnen 2 minuten en maar 1 keer. Heb het inmiddels al 3 keer geprobeerd, maar werkt niet. HEb ook een ander device geprobeerd (laptop vs mobiel). Werkt ook niet. Graag jullie reactie.

icon

Beste antwoord door Phil 25 May 2020, 13:35

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8

HI @CDG.

We zijn op de hoogte van het feit dat enkele klanten dit ervaren. Om de toegestuurde link alsnog te kunnen gebruiken adviseer ik je om bovenaan de e-mail op ‘online versie’ te klikken. Vanuit daar krijg je vervolgens de optie om het wachtwoord alsnog te wijzigen. 

Groetjes,

Phil

Reageer