Beantwoord

wachtwoord veranderen lukt niet

  • 5 August 2019
  • 5 reacties
  • 1526 Bekeken

hallo had even een vraag ik wil mijn wachtwoord veranderen maar dat lukt totaal niet en ben zo stom geweest om het wachtwoord niet op te schrijven doorgegeven inloggegevens kwijt maar de 1 zegt je hebt nog geen account dus maak er 1 aan? en de ander zegt dat ik er wel 1 heb ik kan dus negens mijn wachtwoord veranderen
icon

Beste antwoord door Snowboard 6 August 2019, 06:55

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Wanneer je je wachtwoord bent vergeten staat de hulp daartoe onder het normale inloggen op mijn simpel.

Ben je je inloggegevens helemaal kwijt kun je terecht op
https://www.simpel.nl/emailadres-vergeten

Ik heb al 4x geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te vragen maar krijg bij de link met inloggen, het klopt niet wat moet ik nu doen misschien helemaal nieuwe inloggegevens, ik ben al de hele tijd bezig en ik begin hier wel een beetje genoeg van te krijgen, mvg [email protected]

 

Ik heb dit ook als ik nieuw wachtwoord aanvraag en dan op de link klik kom ik gwn weer op de normaale inlog pagina 

Reputatie 2
Badge +8

Hi @truushagen en @semrusscher!

Dat klopt, er is op het moment een storing met de inlog gegevens link. Heel vervelend, onze excuses voor het ongemak :rose:
We zijn natuurlijk hard aan het werk op de storing te verhelpen. Tot die tijd kan je het volgende doen:

1. Klik op de link uit de mail op een computer of laptop ipv je telefoon. Dan wordt de app niet geopend en kom je gewoon op de juiste pagina terecht waar je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
2. Verwijder de app van je telefoon. Als je daarna op de link klikt wordt je browser gewoon geopend en kom je ook op de juiste pagina terecht.

Groetjes Joachiem 

Oke ga het proberen bedankt voor de reactie

Reageer