Beantwoord

Wat is hier aan de hand?

  • 25 January 2020
  • 2 reacties
  • 230 Bekeken

Ik ben woedend. Kan zich iemand voorstellen dat je, als iemand met nog aan 1 oog 40% zicht, het ondoenlijk is om een MIJN SIMPEL app te downloaden, omdat ik dat niet kan zien, via zo'n shit minischermpje.  Ik doe daarom altijd alles op mijn laptop. Maar op mijn laptop kan ik niet meer inloggen omdat ze me de hele tijd liggen doorverwijzen naar die klxxte app., en al zou ik het doen dan heb ik te weinig opslagruimte om dat ding überhaupt te installeren. U wil mij toch niet gaan vertellen dat ik ook nog eens verplicht ben om een nieuwe telefoon te gaan kopen om dit te kunnen doen. 

Mijn vraag ik dus: HOE KOM IK VIA MIJN LAPTOP GEWOON WEER ZOALS VROEGER OP MIJN SIMPEL.

icon

Beste antwoord door Joachiem 27 January 2020, 15:11

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Kun je iets specifieker zijn waarom MijnSimpel niet werkt voor jou? Ik kom er namelijk probleemloos in. Ik ben het met je eens dat de website ook veel overzichtelijker is dan de vrij slecht ontworpen app.

Reputatie 2
Badge +8

Beste @Godgeklaagd  wat naar dat je dit obstakel tegen komt. Er is misschien een optie die je kunt proberen, en dat is gebruik maken van iemand anders zijn of haar computer.  Wat je ook kunt doen is de mijn.simpel pagina laten openen door iemand op je toestel en vervolgens instellen dat er gesproken wordt wat er op beeld te zien is. Hoe dan ook wens ik je een warme dag toe.

Kroetjes Joachiem

Reageer