Beantwoord

wijzigen abonnement

  • 12 November 2020
  • 4 reacties
  • 1056 Bekeken

Hallo

Als ik mijn huidige abonnement wil wijzigen moet ik hiervoor dan alsnog de €20,00 administratie kosten betalen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 12 November 2020, 11:00

Bekijk origineel

4 reacties

Goedemorgen @ikkes,

Ten eerste van harte welkom op onze Community! 

De éénmalige administratiekosten worden alleen in rekening gebracht bij het afsluiten van een nieuw abonnement.
Mocht je een bundelwijziging willen doorvoeren, dan is dit geheel gratis! 

Via jouw persoonlijke Mijn Simpel pagina heb je inzicht op onze aangeboden bundels. 

Groet,

Lisa

Reputatie 6
Badge +9

Als je je bumdel wijzigt  ben je doordat je dan de rest van het contract  de korting verlies, de hele looptijd duurder   uit .......Let op voordat je dat doet!

Ik betaal nu 10 euro voor 4GB internet. omdat ik al jaren trouw klant ben van jullie heb ik hier 1GB gratis boven op gekregen een jaar geleden. Hier was ik erg blij mee.

Maar ik vind het treurig om te zien dat er nu een actie is voor 10 euro waarbij je 8GB internet krijgt. Dit is het dubbelen van het originele pakket wat ik heb.

De vraag is of mijn bundel zich niet hier aan kan aanpassen, of moet ik mijn huidige bundel opzeggen en weer een nieuwe beginnen. Dit lijkt me heel dubbel.

Het lijkt me jammer dat trouwe klanten vast zitten aan een oud en slechter bundel. terwijl nieuwe klanten bijna het dubbelen krijgen.

Maar misschien hebben jullie hier over na gedacht en kunnen jullie me hier bij helpen. Ik hoor het graag!

___ 

Groetjes,

Joep.

Reputatie 6
Badge +9

Hoi Joop,

Je kunt van de huidige actie gebruikmaken bij verlenging van je abonnement,  6 maanden voor je huidig contract eindigt, omzetten van lopendabonnement is niet mogelijk...Er zijn regelmatig nieuwe acties, 

Reageer