GOEDENDAG IK HEB BIJ JULLIE AL EEN TELEFOON NR LOPEN 06-********. IK ZOU GRAAG NOG EEN ABONNEMENT AFSLUITEN VOOR NR 06********* MET NR BEHOUD , DIT WIL IK OP INTERNET DOEN MAAR MOEST 30 EU BETALEN MET IDEAL MIJN VRAAG IS OF DIT NUMMER VRIJ IS OM ELDERS NIEUW ABONNEMENT TE NEMEN BIJ JULLIE,
KUNT U MIJN HIEROVER BERICHTEN DANK U
Bladzijde 1 / 1
Hallo @SHARA50 ,
Wat leuk dat je actief bent op onze community!
Ook leuk om te lezen dat je al klant bent bij ons!
Als je een bestelling plaatst bij ons betaal je altijd aansluitkosten van € 20,00 en de eerste maand vooruit.
Tijdens het bestellen kun je aangeven dat je je eigen nummer wilt houden. Simpel regelt de overstap en zegt je abonnement op bij je huidige aanbieder. Je hoeft je abonnement dus niet zelf op te zeggen. Je krijgt een nieuwe simkaart van Simpel waaraan je eigen nummer gekoppeld is.
Wij vragen toestemming aan je huidige provider om je telefoonnummer over te nemen. Als dat kan, laat je huidige provider weten per wanneer wij je nummer kunnen overnemen. Als nummerbehoud om welke reden dan ook niet mogelijk is, nemen we contact met je op.
Succes!
Groet,
Youp
Wat leuk dat je actief bent op onze community!
Ook leuk om te lezen dat je al klant bent bij ons!
Als je een bestelling plaatst bij ons betaal je altijd aansluitkosten van € 20,00 en de eerste maand vooruit.
Tijdens het bestellen kun je aangeven dat je je eigen nummer wilt houden. Simpel regelt de overstap en zegt je abonnement op bij je huidige aanbieder. Je hoeft je abonnement dus niet zelf op te zeggen. Je krijgt een nieuwe simkaart van Simpel waaraan je eigen nummer gekoppeld is.
Wij vragen toestemming aan je huidige provider om je telefoonnummer over te nemen. Als dat kan, laat je huidige provider weten per wanneer wij je nummer kunnen overnemen. Als nummerbehoud om welke reden dan ook niet mogelijk is, nemen we contact met je op.
Succes!
Groet,
Youp
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.