Goedendag,
Ik heb 2 abonnementen bij simpel.nl. Ik ben voor beide de abonnementhouder:
Abo 1: voor mijn vrouw (250mb data)
Abo 2: voor mijn dochter (500mb data)
Mijn dochter wil naar een andere provider, met nummerbehoud. Dus “Abo 2” komt als het ware vrij.
Nu de vragen:
- mijn vrouw wil verder met het simpel abonnement dat mijn dochter achterlaat, want daar zit 500mb data op. Ze wil wel haar eigen nummer behouden. Kan het telefoonnummer van “Abo 1” worden doorgeschoven naar “Abo 2”?
- Ik wil “Abo 1” ook wel blijven gebruiken, voor een andere telefoon. Krijgt “Abo 1” vanzelf een nieuw nummer, wanneer het nummer verhuist volgens vraag 1?
Op deze manier kunnen wij klant blijven bij simpel met 2 abonnementen. Mocht dit alles niet kunnen, dan zien wij ons genoodzaakt “Abo 2” geheel op te zeggen. Voor simpel bv is het dus een kans om dat te voorkomen.
Mocht het idd mogelijk zijn om het nummer van “Abo 1” door te schuiven naar “Abo 2” :
- kan dit dan zonder contractverlenging? Ik wil niet weer 12/24 maanden vastzitten aan het contract
- is het dan de bedoeling om allereerst mijn dochter over te zetten naar haar nieuwe provider, met nummerbehoud, en daarna de doorschuifactie(s) te doen?
Ik hoop dat een simpel moderator dit leest en hierop uitsluitsel kan geven.
Mvg,
Pieter