Skip to main content
Antwoord

Abbonement zelfde nummer (verifiëren nummerbehoud)

  • May 27, 2019
  • 1 reactie
  • 311 Bekeken

Wesley
Goeiedag ik heb een abbonement afgesloten bij jullie nu staat er omdat ik zelfde nummer wil houden activeer de bevestiging maar ik heb nu geen abbonement dus ik kan nooit via een sms me bevestiging bevestigingen ik hoor graag van jullie groetjes wesley

Beste antwoord door Youp

Hallo @Wesley,

Wat leuk om te zien dat je actief bent op onze community!

Wanneer je voor nummerbehoud hebt gekozen bij je bestelling en je hebt nu geen abonnement, zul je dus een prepaid-simkaart in je toestel hebben met je te behouden telefoonnummer. Hier zal je dan een sms op ontvangen om jouw nummer te verifiëren. Als je geen sms kunt ontvangen, raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice.

Groet,

Youp

1 reactie

Youp
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud-medewerker
  • Antwoord
  • May 28, 2019
Hallo @Wesley,

Wat leuk om te zien dat je actief bent op onze community!

Wanneer je voor nummerbehoud hebt gekozen bij je bestelling en je hebt nu geen abonnement, zul je dus een prepaid-simkaart in je toestel hebben met je te behouden telefoonnummer. Hier zal je dan een sms op ontvangen om jouw nummer te verifiëren. Als je geen sms kunt ontvangen, raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice.

Groet,

Youp