Beantwoord

Abonnement afgesloten nummer weg na één maand betalingsachterstand

  • 20 January 2021
  • 1 reactie
  • 436 Bekeken

Mijn zoon had het me niet goed doorgegeven, de meldingen van simpel, problemen met zijn gmail waardoor hij de berichten niet op tijd zag..

Toevallig keek ik bij de specificatie en zag de achterstand van de maand december, deze direct betaald maar helaas het was al afgesloten..

Ik vind dit wel erg kort door de bocht, zoontje (17) overstuur en gedoe omdat alles tegenwoordig via de mobiel gaat..

 

Eerlijk gezegd vind ik het ronduit waardeloos..

Oke na lang zoeken vind ik een telefoonnummer.. krijg je een lijzig sprekende meneer die gedecideerd en behoorlijk neerbuigend me alles nog even haarfijn toelicht: de reden dat het abonnement afgesloten is komt door een betaling achterstand.. DOH..

Op mijn vraag of ik dit nummer kon houden werd negatief gereageerd…

Stijlloos enz eer klantonvriendelijk.

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 22 January 2021, 09:58

Bekijk origineel

1 reactie

Hi @janmet de kortenaam!

Fijn dat je de weg naar onze Community hebt gevonden. 

Vervelend om te lezen dat je een nare ervaring hebt gehad met onze klantenservice, excuses hiervoor. 

Het is uiteraard begrijpelijk dat het vervelend is als een abonnement wordt beëindigd vanwege een betaalachterstand.
Wanneer er geen gehoor wordt gegeven aan de betalingsherinneringen, dan is Simpel helaas genoodzaakt om het abonnement volledig af te sluiten. Het is dan ook niet meer mogelijk om het nummer te activeren bij Simpel. 

Wel kan je ervoor kiezen om gebruik te maken van nummerbehoud naar een andere provider. Mocht hij het nummer willen behouden, dan is het raadzaam om dit snel aan te vragen. Wanneer het abonnement langer dan 60 dagen geleden beëindigd, dan is het niet meer mogelijk om het telefoonnummer over te nemen naar een andere provider. 

Je kan uiteraard ook een nieuwe bestelling plaatsen bij Simpel, alleen is het dan niet mogelijk om het nummer te behouden en krijgt hij een nieuw nummer toegekend. 

Mocht je hier verder nog vragen over hebben of hulp nodig hebben bij het bestellen van een abonnement, neem dan gerust even contact met ons op.

Groet,

Lisa

 

 

 

 

Reageer