Met vriendelijke groet,
Hans Hulsebos
Wat leuk dat je naar ons overstapt!
In de meeste gevallen werkt het overzetten van een telefoonnummer ook wanneer je in het buitenland bent. Maar omdat wij geen invloed hebben op buitenlandse netwerken, en dit dus niet altijd kunnen garanderen, raden wij in onze communicatie aan om op het moment van de overstap verbonden te zijn met een Nederlands netwerk.
Mocht je je overstapdatum willen wijzigen, adviseer ik je om contact op te nemen met onze nummerbehoud afdeling.
Alvast een fijn verblijf in het buitenland toegewenst!
Groet, Astrid
P.S. Ik heb je bericht aangepast en je persoonlijke gegevens verwijdert 😉
Hallo Astrid,
Hier een vergelijkbaar geval. Mijn idee/plan was om de simkaarten te bestellen, deze in NL door familie te laten activeren en ze dan per post te laten versturen. Is het dan mogelijk om na ontvangst (en dus na activatie) nog een nummer portering te starten? Op die manier kan bevestigd worden dat de simkaarten werken en is er geen onbereikbaarheid op het nummer.
Hoor graag van je en alvast bedankt!
-Ozzie
Hoi
wat leuk dat je bij ons wilt bestellen! Als je met nummerbehoud bestelt worden je simkaarten automatisch geactiveerd, dat hoeft je familie dan niet te doen. De simkaart kan je wel bij hun thuis laten bezorgen, nadat het nummerbehoud verwerkt is kunnen zij de simkaart naar jou toe sturen. Dan weet je in ieder geval zeker dat nummerbehoud goed gaat. Houdt er in het buitenland wel rekening mee dat wij de Fair Use Policy aanhouden.
Groetjes, Alexandra
Ik heb mijn nummer twee weken geleden overgezet en nu gaan de inkomende nummers naar de voicemail van de vorige operator
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.