ben net overgestapt van ben naar simpel nu krijg ik van ben een nieuw nummer dat is kan gebruiken en een mail dat ik nu 2 abonnementen heb dus 2 x maandlasten stopt dit vanzelf?
ben net overgestapt naar simpel
Beste antwoord door Raveena
Beste,
Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat het verwarrend is om na je overstap van Ben naar Simpel een melding te krijgen over een nieuw nummer en een tweede abonnement. Dat kan de indruk wekken dat er dubbele maandlasten ontstaan, wat natuurlijk niet de bedoeling is.
Als je nummerbehoud hebt aangevraagd bij je overstap, dan zou je oude abonnement bij Ben automatisch beëindigd moeten worden. In sommige gevallen moet dit echter nog handmatig worden opgezegd. Wij adviseren je om contact op te nemen met Ben om te controleren of je oude abonnement daadwerkelijk is stopgezet.
Mocht je hierna nog vragen hebben of wil je liever persoonlijk contact, dan kun je het beste even telefonisch contact met ons opnemen. We helpen je graag verder.
Ik wens je een fijne dag verder!
Met vriendelijke groet,
Raveena
Team Simpel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.