Elk moederbedrijf, elk dochterbedrijf heeft een eigen administratie waarbij je je registreert. En dus ook een eigen facturatie, eigen voorwaarden. Je wordt dus niet gestraft.
Hey Snowboard,
Alle merknamen zijn al enige tijd van T-Mobile, dus dan zijn ook alle toepassingen geldend voor het merknaam T-Mobile.
Dit moet je zien en naar handelen als een abonnementswijziging, niet meer of minder!
De overstapkosten binnen de door jullie zelf gecreëerde situatie moet men niet gaan afrekenen op de klant, maar zou direct met terugwerkende kracht van toepassing zijn.
Ben benieuwd wat de Consumentenbond hierover oordeelt.en zie dit graag terug voor alle huidige als toekomstige klanten terug in een Radar of overige Consumenten programma helder terug.
Dit geld voor alle sub- merken BEN, Tele2 en Simpel.en evt niet genoemde.
Heey hallo Fred_102
Geloof je dat echt? Ik denk dat je je vergist Fred_102.
https://community.simpel.nl/nieuws-en-mededelingen-2/overname-simpel-door-t-mobile-2557
Een toevoeging. Ben geeft bij een overstap jouw nummer vrij op moment x daarna wordt het actief op de nieuwe simkaart van Simpel met een eigen simkaartnummer waar jouw 06 aan gekoppeld wordt.
Overstappen naar een andere provider is geen abonnementswijziging omdat dan Simpel jouw abonnement heeft opgezegd bij Ben in dit geval.
Hey Snowboard,
Je gaat eraan voorbij dat het een wijziging is binnen T-Mobile….
Groetjes Fred
Heey Fred,
Je gaat eraan voorbij dat T-mobile, Tele2, Ben en Simpel merknamen zijn van T-mobile Nederland.