Beantwoord

ingangsdatum bij overstappen

  • 14 October 2019
  • 3 reacties
  • 485 Bekeken

Badge
Ik kan geen ingangsdatum aangeven tijdens het afsluiten van een abonnement bij simpel.
Heb gekozen voor nummerbehoud.
Kan ik er vanuit gaan dat het abonnement ingaat vanaf de datum dat mijn oude abonnement eindigt?
icon

Beste antwoord door Tess 16 October 2019, 13:12

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +8

Hi Franky,

Welkom op onze community!

Je hoeft niet je huidige abonnement op te zeggen. Zodra je de bestelling van je Simpel abonnement betaald hebt onvang je bericht van ons met de overstapdatum.Wij proberen zo veel mogelijk de ingangsdatum te laten starten vanaf het moment dat je huidige abonnement stopt. Wanneer je het niet eens bent of deze datum komt niet goed voor je uit heb je de mogelijkheid om deze met 100 dagen in de toekomst te wijzigen.

 

Bekijk ook eens onze andere  topic hierover.

Groetjes Tess

Ik heb ook nog een vraag bij het overstappen. Ik heb keurig de mails gehad over de ingangsdatum. Ik heb gelezen dat je de ingangsdatum kan wijzigen. Wanneer kan ik de ingangsdatum wijzigen (ik zit nl in het buitenland op de voorgestelde datum en wil de datum het liefst uitstellen tot ik weer in NL ben)

Reputatie 2
Badge +7

Hooi Rob,

Ook welkom natuurlijk op onze Community!

Het is inderdaad verstandig om de overstapdatum te hebben op het moment wanneer je zelf weer in Nederland bent. Mocht je nog geen Mijn Simpel account hebben aangemaakt, dient dit eerst te gebeuren. Hierover heb je ook een e-mailbericht ontvangen. Zodra je bent ingelogd, kan je de overstapdatum direct aanpassen naar een gewenste dag. Dit kan alleen op een doordeweekse dag, want het porteren van telefoonnummer gebeurt niet in het weekend.

Groetjes, Houssam

Reageer