Skip to main content
Antwoord

Nummerbehoud bij overstap naar Simpel

  • July 1, 2019
  • 1 reactie
  • 495 Bekeken

Hallo,

Ik heb een abonnement bij Simpel aangevraagd met nummerbehoud en ik kom vanaf een andere provider. Mijn huidige contract loopt op 11 juli 2019 af. Ik kreeg vandaag echter een mail dat mijn nummerbehoud en dus ook mijn simkaart van Simpel pas op 31 juli 2019 in gaat. Wat gebeurt er in de tussentijd? Heb ik dan geen werkende telefoon? Of moet ik zelf iets anders regelen?

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Sanne

Hi, welkom op de community!

Als je een abonnement met nummerbehoud besteld, regelen wij de opzegging bij jouw huidige provider. Voor de opzegging wordt rekening gehouden met een maand opzegtermijn. Deze maand opzegtermijn geldt ook als jouw contract al (bijna) is afgelopen.

Jouw huidige abonnement blijft doorlopen tot de overstap naar Simpel. Je blijft in de tussentijd gewoon bereikbaar!

Groet, Sanne

1 reactie

Sanne
Forum|alt.badge.img+7
  • Ervaren helper
  • Antwoord
  • July 3, 2019
Hi, welkom op de community!

Als je een abonnement met nummerbehoud besteld, regelen wij de opzegging bij jouw huidige provider. Voor de opzegging wordt rekening gehouden met een maand opzegtermijn. Deze maand opzegtermijn geldt ook als jouw contract al (bijna) is afgelopen.

Jouw huidige abonnement blijft doorlopen tot de overstap naar Simpel. Je blijft in de tussentijd gewoon bereikbaar!

Groet, Sanne