Skip to main content
Antwoord

Inloggen Mijn Simpel via app

  • March 19, 2020
  • 1 reactie
  • 398 Bekeken

Joranvdk

Ik kan Niet meer in de app omdat ik m'n inloggegevens kwijt ben en als ik ze op vraag moet ik m'n nummer er bij zetten den die bestaat niet zecht hij dan

 

Beste antwoord door Phil

Hi @Joranvdk,

De door jou genoemde melding komt over het algemeen naar voren wanneer de combinatie tussen het e-mailadres en de gebruikersnaam niet overeen komt. Het is belangrijk dat je bij de optie ‘Inloggegevens vergeten?’ het 06-nummer van je abonnement invult en het e-mailadres waarmee je bij ons geregistreerd staat. Ben je er zeker van dat de juiste gegevens gebruikt dan kan het soms ook helpen om de cookies van je browser te verwijderen en het daarna opnieuw te proberen. 

Mocht het onverhoopt alsnog niet lukken, dan raad ik je aan om contact met onze klantenservice op te nemen.

Groetjes,

Phil

1 reactie

Phil
Simpel Medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 20, 2020

Hi @Joranvdk,

De door jou genoemde melding komt over het algemeen naar voren wanneer de combinatie tussen het e-mailadres en de gebruikersnaam niet overeen komt. Het is belangrijk dat je bij de optie ‘Inloggegevens vergeten?’ het 06-nummer van je abonnement invult en het e-mailadres waarmee je bij ons geregistreerd staat. Ben je er zeker van dat de juiste gegevens gebruikt dan kan het soms ook helpen om de cookies van je browser te verwijderen en het daarna opnieuw te proberen. 

Mocht het onverhoopt alsnog niet lukken, dan raad ik je aan om contact met onze klantenservice op te nemen.

Groetjes,

Phil