Ik heb een vraag, ik wil graag een abonnement starten. Maar ik wil dat mijn abonnement op 1 december start (2GB+250min+500sms met behoud van oude nummer)
Bladzijde 1 / 1
Hey Makky!
Van harte welkom op onze Community Superleuk dat je bij ons wilt bestellen
Je kan je nummerbehoud vanaf vier maanden voordat je huidige abonnement afloopt al bestellen. Via Mijn Simpel kan je na je bestelling de nummerbehouddatum ook nog uitstellen. Stel je kan vanaf oktober al overstappen, dan kan je dat dus wijzigen naar 1 december. Na je bestelling gaan wij het nummerbehoud in orde maken en houden we je via e-mail op de hoogte. Hopelijk tot snel
Groetjes, Alexandra
Van harte welkom op onze Community Superleuk dat je bij ons wilt bestellen
Je kan je nummerbehoud vanaf vier maanden voordat je huidige abonnement afloopt al bestellen. Via Mijn Simpel kan je na je bestelling de nummerbehouddatum ook nog uitstellen. Stel je kan vanaf oktober al overstappen, dan kan je dat dus wijzigen naar 1 december. Na je bestelling gaan wij het nummerbehoud in orde maken en houden we je via e-mail op de hoogte. Hopelijk tot snel
Groetjes, Alexandra
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.