Beantwoord

nieuw contract met nummer behoud

  • 19 november 2019
  • 1 reactie
  • 165 Bekeken

hallo Simpel.nl,

Ik vraag me af waarom mijn abonnement pas 19 december in kan gaan als hij op 3 december al verlopen is bij tmobile???

 

hoop hem eerder te kunnen gebruiken!

 

met vriendelijke groet,

Scott Vorst

icon

Beste antwoord door Youp 21 november 2019, 10:24

Hallo @SVorst,

 

Welkom op onze community en hartstikke leuk dat je klant bent geworden bij Simpel!

 

Als je je nummer mee wil nemen naar Simpel, zeggen wij je huidige abonnement voor je op. We vragen nummerbehoud aan voor de eerst mogelijke datum waarop je bij je huidige aanbieder weg mag. De opzegtermijn is meestal 30 dagen. 

 

Alvast veel plezier met je nieuwe abonnement!

 

Groet,

 

Youp

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +8

Hallo @SVorst,

 

Welkom op onze community en hartstikke leuk dat je klant bent geworden bij Simpel!

 

Als je je nummer mee wil nemen naar Simpel, zeggen wij je huidige abonnement voor je op. We vragen nummerbehoud aan voor de eerst mogelijke datum waarop je bij je huidige aanbieder weg mag. De opzegtermijn is meestal 30 dagen. 

 

Alvast veel plezier met je nieuwe abonnement!

 

Groet,

 

Youp

Reageer