Beantwoord

Nieuw nummer aanvragen EN oude/bestaande nummer naar nieuw abonnement overzetten..?


We hebben een mobiel nummer en abo bij Simpel. Wat we graag willen is:
  • EN het huidige simpel abo behouden en daar een ander nummer bij
  • EN het oude/bestaande nummer behouden en daar een nieuw simpel abo bij
Een nieuw nummer aan je bestaande simpel abo koppelen dat kan, dat heb ik gevonden.
Maar kan je dan ook het oude/bestaande nummer aan een nieuw simpel abo koppelen...?

Dank alvast voor de input!
icon

Beste antwoord door Ilan 1 July 2019, 11:24

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 1
Badge +8
je kunt het oude bestaande nummer aan een nieuw simpel abonnement koppelen door voor nummerbehoud te kiezen bij je bestelling. Dan krijg je vanzelf te horen of je nummer wel of niet behouden kan worden.
Ja, maar tegelijk moet het bestaande abonnement dan een nieuw nummer krijgen, en of dat zomaar lukt...?

Misschien moet ik maandag de klantenservice maar bellen.
Reputatie 6
Hier lees je meer over de mogelijkheid, wat kan, van een nieuw nummer.
Ja die had ik gelezen, en dat je een nieuw nr aan een abonnement kan koppelen, had ik gevonden. Maar tegelijk wil ik dus nummerbehoud van het bestaande nummer naar een nieuw abonnement.
Reputatie 6
Dat is situatie 2 en dan vraag je een abonnement aan met nummerbehoud. Dit kan naar mijn weten 120 dagen voor het einde van het huidige abonnement. Je hebt hiermee de actietarieven van het moment van aanvraag en de kosten starten daarvan als het oude abonnement is gestopt en het nieuwe is gestart.

Een van de duimpjes, een medewerker, zal waarschijnlijk nog reageren.
Situatie 2......? Wat bedoel je....Er staat nergens situatie 2 toch....?

Wil het bestaande abonnement behouden en een nieuw abonnement.
Het nummer wat ik nu heb behouden bij het nieuwe abonnement.
En een ander nummer bij het oude abonnement, dat gewoon doorloopt.

Dat je een nieuw nr bij een abo kan krijgen weet ik. (dan is je oude nr weg)
Dat je je je nr kan behouden en naar een nieuw abo kan, weet ik ook. (dan is je oude abo weg)
Maar ik wil dus allebei behouden:
  • oude abo met nieuw nr
  • nieuw abo met oude nr
Ga maandag wel met klantenservice bellen. Bedankt.
Reputatie 6
We hebben een mobiel nummer en abo bij Simpel. Wat we graag willen is:

  • EN het huidige simpel abo behouden en daar een ander nummer bij
  • EN het oude/bestaande nummer behouden en daar een nieuw simpel abo bij
Een nieuw nummer aan je bestaande simpel abo koppelen dat kan, dat heb ik gevonden.
Maar kan je dan ook het oude/bestaande nummer aan een nieuw simpel abo koppelen...?

Dank alvast voor de input!


Klopt ja, heb het even opnieuw gelezen, 2 En en. 😉
Oke, maar neem aan dat je het niet weet dus...?
Reputatie 6
Oke, maar neem aan dat je het niet weet dus...?
Een medewerker leest dit topic ik ook en zal waarschijnlijk duidelijkheid brengen.
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Erik,
Wat toevallig dat je mij vanmorgen aan de lijn hebt gekregen 🙂 En dank je wel voor het verlengen van je abonnement!

Over je verzoek om je oude nummer te kopellen aan een nieuw abonnement:
Zoals besproken is het niet mogelijk om een nieuw abonnement met bestaande nummer te nemen, waarbij je de oude abonnementsvorm behoudt. Bij het aanpassen hiervan zal je een nieuw abonnement moeten afsluiten, deze was minder gunstig voor waar je hem voor gebruikt.

Ik wens je een fijne dag
Groet,
Ilan

Reageer