Skip to main content
Antwoord

Nieuwe abonnement al actief als nog nummer overzetten?

  • May 29, 2019
  • 1 reactie
  • 313 Bekeken

TonyS
Forum|alt.badge.img
Ik heb sinds een paar dagen een nieuw abonnement. Nou heb ik niet mijn "oude" nummer over laten zetten maar wil dit als nog. Mijn "oude" Simyo nummer is gewoon nog in werking en dus actief.

Kan ik deze alsnog overnemen op het nieuwe abonnement van Simpel?

Beste antwoord door Youp

Hallo Tony,

Leuk om te lezen dat je klant bent geworden bij Simpel!

Wanneer je abonnement al geactiveerd is, kun je geen gebruik meer maken van nummerbehoud.

Groet,

Youp

1 reactie

Youp
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud-medewerker
  • Antwoord
  • May 31, 2019
Hallo Tony,

Leuk om te lezen dat je klant bent geworden bij Simpel!

Wanneer je abonnement al geactiveerd is, kun je geen gebruik meer maken van nummerbehoud.

Groet,

Youp