Beantwoord

Nieuwe provider overstap

  • 31 December 2021
  • 2 reacties
  • 121 Bekeken

Ik heb een nieuwe abonnement genomen bij een andere provider en mijn contract bij simpel was 2 jaar en dat is voorbij alleen zag ik net dat die is verlengd zit ik nu weer vast aan een 2 jarige contract terwijl mijn nieuwe provider het door zou geven?

icon

Beste antwoord door Karin303 1 January 2022, 09:22

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Je zit niet vast aan een nieuw contract als je het niet zelf verlengd hebt. Ik zou even contact opnemen met je nieuwe provider en navragen of je contract met Simpel is opgezegd. 

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @Faadje02,

Welkom op onze community!

Wat jammer om te lezen dat je ons verlaat. Wanneer je contractvrij bent en, zoals Karin zegt, het contract niet zelf hebt verlengd, dien je rekening te houden met een maand opzegtermijn. Je contract bij Simpel loopt per overstapdatum, per die datum wordt deze automatisch beëindigd.

Je kan contact opnemen met onze klantenservice zodat we aan de hand van je gegevens, met je meekunnen kijken naar de status.

Groet,

Mila 

Reageer