Ik heb een nieuwe abonnement genomen bij een andere provider en mijn contract bij simpel was 2 jaar en dat is voorbij alleen zag ik net dat die is verlengd zit ik nu weer vast aan een 2 jarige contract terwijl mijn nieuwe provider het door zou geven?
Bladzijde 1 / 1
Je zit niet vast aan een nieuw contract als je het niet zelf verlengd hebt. Ik zou even contact opnemen met je nieuwe provider en navragen of je contract met Simpel is opgezegd.
Goedemiddag
Welkom op onze community!
Wat jammer om te lezen dat je ons verlaat. Wanneer je contractvrij bent en, zoals Karin zegt, het contract niet zelf hebt verlengd, dien je rekening te houden met een maand opzegtermijn. Je contract bij Simpel loopt per overstapdatum, per die datum wordt deze automatisch beëindigd.
Je kan contact opnemen met onze klantenservice zodat we aan de hand van je gegevens, met je meekunnen kijken naar de status.
Groet,
Mila
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.