Beantwoord

Nummer veranderen naar Simpel abonnement vanaf prepaid

• 21 februari 2019
  • 3 reacties
  • 688 Bekeken

Badge
Hoi,

ik heb een abonnement van simpel. Ik heb nu een prepaid simkaart van een andere provider liggen waarvan ik het 06 nummer graag zou willen gebruiken (porteren naar mijn abonnement van Simpel) hoe werkt dit en wat zijn de kosten / mogelijkheden?

alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Astrid 22 februari 2019, 18:41

Hi Pat,

Ik begrijp je vraag!
Bij een bestaand abonnement is het jammer genoeg niet mogelijk om alsnog nummerbehoud aan te vragen. Zit je nog in je bedenktijd? Dan kan je de bestelling annuleren en alsnog een abonnement met nummerbehoud aanvragen.

Groet, Astrid
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hi Pat,

Bij het afsluiten van een abonnement bij Simpel krijg je de mogelijkheid om voor nummerbehoud te kiezen. Je kan het prepaid nummer dat je gaat wilt behouden alleen meenemen als je een nieuwe bestelling plaatst. Bij een nieuw abonnement betaal je €20 administratiekosten en één maand abonnementskosten vooruit.

Groet, Astrid
Badge
Beste Astrid,

dank voor je reactie.

Misschien verwoord ik mezelf verkeerd maar ik heb op dit moment een abonnement bij simpel en heb hier nog een prepaid simkaart liggen. Ik heb dus het verkeerde nummer aan het abonnement gekoppeld en mijn vraag was of het nummer van de prepaid Sim alsnog op het abonnement zou kunnen ondanks dat deze al ingegaan is.
Reputatie 2
Badge +8
Hi Pat,

Ik begrijp je vraag!
Bij een bestaand abonnement is het jammer genoeg niet mogelijk om alsnog nummerbehoud aan te vragen. Zit je nog in je bedenktijd? Dan kan je de bestelling annuleren en alsnog een abonnement met nummerbehoud aanvragen.

Groet, Astrid

Reageer