Hallo,
Ik heb een vraag over mijn abonnement, ik heb mijn simkaart al in mijn telefoon gedaan maar ik kan nog steeds niet bellen. Één van jullie medewerkers zei tegen mij dat als ik mijn nummer wilde behouden ik mijn klantennummer moest doormailen, dat heb ik gedaan maar ik heb nog geen reactie terug en kan nog reeds niet bellen terwijl ik wel al betaal voor mijn abonnement.
Kunnen jullie mij hiermee helpen?
Met vriendelijke groet,
Sem Haagmans
Bladzijde 1 / 1
Hi Sem!
Welkom op onze community,
Wanneer je voor een bestelling met nummerbehoud hebt gekozen dien je eerst het bericht van ons af te wachten of je het nummer kunt overnemen en wat daadwerkelijk de overstapdatum wordt.
Ik verwijs je graag naar je e-mail inbox om te controleren of je hierover bericht gehad hebt.
Mocht dit niet zo zijn kun je contact opnemen met onze klantenservice , wij zullen je verder informeren over de status van je bestelling.
Groetjes Tess
Welkom op onze community,
Wanneer je voor een bestelling met nummerbehoud hebt gekozen dien je eerst het bericht van ons af te wachten of je het nummer kunt overnemen en wat daadwerkelijk de overstapdatum wordt.
Ik verwijs je graag naar je e-mail inbox om te controleren of je hierover bericht gehad hebt.
Mocht dit niet zo zijn kun je contact opnemen met onze klantenservice , wij zullen je verder informeren over de status van je bestelling.
Groetjes Tess
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.