Skip to main content
Antwoord

Nummerbehoud na opzeggen abonnement

  • January 26, 2019
  • 1 reactie
  • 686 Bekeken

Pascale
Jullie hebben mijn abonnement stopgezet maar ik mijn nummer mee nemen naar andere provider. Nu hadden zij het erover dat jullie dan mijn nummer actief moeten zetten en dan kan het

Beste antwoord door Astrid

Hi Pascale,

Als je wilt overstappen heb je 60 dagen de tijd voor je nummer wordt afgesloten en je het nummer niet meer mee kan nemen naar een andere provider. Tot de 60 dagen kan een je nieuwe provider een verzoek bij ons doen om het nummer over te nemen. Vanuit de community hebben we geen inzage in je klantgegevens voor meer informatie en uitleg adviseer ik je om contact op te nemen met de klantenservice.

Groet, Astrid

1 reactie

Astrid
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud-medewerker
  • Antwoord
  • January 28, 2019
Hi Pascale,

Als je wilt overstappen heb je 60 dagen de tijd voor je nummer wordt afgesloten en je het nummer niet meer mee kan nemen naar een andere provider. Tot de 60 dagen kan een je nieuwe provider een verzoek bij ons doen om het nummer over te nemen. Vanuit de community hebben we geen inzage in je klantgegevens voor meer informatie en uitleg adviseer ik je om contact op te nemen met de klantenservice.

Groet, Astrid