Beantwoord

nummerbehoud na overzetten nieuw abonnement van Simpel

  • 27 januari 2020
  • 1 reactie
  • 140 Bekeken

Ik ben al klant bij Simpel, maar stap over op een  2 jarig abonnement van Simpel. Ik krijg een nieuwe simkaart opgestuurd, maar blijft mijn nummer wel hetzelfde? Kan nergens vinden waar ik dat aan kan geven.

icon

Beste antwoord door Sanne 28 januari 2020, 16:34

Hoi @Hendor , welkom op de community!

 

Als ik jouw vraag goed lees, heb je al een abonnement bij ons en heb je deze verlengd met een nieuw contract van 2 jaar. Verleng je jouw abonnement, dan krijg je geen nieuwe simkaart. Je kan jouw huidige simkaart blijven gebruiken. Ook blijf je gebruik maken van hetzelfde nummer. Jouw nieuwe abonnement gaat automatisch in, hier hoef je niks voor te doen!

 

Groet, Sanne

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Hendor , welkom op de community!

 

Als ik jouw vraag goed lees, heb je al een abonnement bij ons en heb je deze verlengd met een nieuw contract van 2 jaar. Verleng je jouw abonnement, dan krijg je geen nieuwe simkaart. Je kan jouw huidige simkaart blijven gebruiken. Ook blijf je gebruik maken van hetzelfde nummer. Jouw nieuwe abonnement gaat automatisch in, hier hoef je niks voor te doen!

 

Groet, Sanne

Reageer