Beantwoord

Nummerbehoud van Vodafone zakelijk (op naam werkgever) naar Simpel (op eigen naam)

• 19 februari 2019
  • 3 reacties
  • 208 Bekeken

Is het mogelijk om een nummer te behouden welke gekoppeld is aan een Vodafone zakelijk abonnement welke op naam van de werkgever staat (in plaats van op eigen naam)?

Zo ja, zijn hier nog additionele stappen voor nodig?
icon

Beste antwoord door Ilan 20 februari 2019, 10:31

Hallo,

Welkom op onze community en wat leuk dat je van plan bent over te stappen naar Simpel!
Het is mogelijk om je nummer te behouden van een Vodafone zakelijk abonnement naar je eigen naam.

Bij het aanvragen van nummerbehoud ontvang je een sms op je bestaande nummer waarmee je dit kunt valideren.
Hou er rekening mee dat wij geen zakelijke abonnementen hebben. Je abonnement zal dan als particulier worden aangesloten.

Je leest hier meer over het valideren van je nummer bij nummerbehoud.

Alvast veel plezier met je abonnement 😀.

Groet,
Ilan
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +7
Hallo,

Welkom op onze community en wat leuk dat je van plan bent over te stappen naar Simpel!
Het is mogelijk om je nummer te behouden van een Vodafone zakelijk abonnement naar je eigen naam.

Bij het aanvragen van nummerbehoud ontvang je een sms op je bestaande nummer waarmee je dit kunt valideren.
Hou er rekening mee dat wij geen zakelijke abonnementen hebben. Je abonnement zal dan als particulier worden aangesloten.

Je leest hier meer over het valideren van je nummer bij nummerbehoud.

Alvast veel plezier met je abonnement 😀.

Groet,
Ilan
Hoi Ilan,

Bedankt voor je reactie. In dit geval is het dus geen probleem dat het huidige Vodafone abonnement niet op mijn naam staat? Ik ben wel de gebruiker van het nummer en kan dus de SMS ontvangen.

Het nummer hoeft ook niet naar een zakelijke aansluiting, vandaar dat ik overweeg om naar Simpel te gaan met het nieuwe abonnement.
Reputatie 2
Badge +7
Hoi Ilan,

Bedankt voor je reactie. In dit geval is het dus geen probleem dat het huidige Vodafone abonnement niet op mijn naam staat? Ik ben wel de gebruiker van het nummer en kan dus de SMS ontvangen.

Het nummer hoeft ook niet naar een zakelijke aansluiting, vandaar dat ik overweeg om naar Simpel te gaan met het nieuwe abonnement.

Hallo,
Je bent welkom! :-)

Het is geen probleem dat het huidige abonnement niet op je naam staat, een SMS te verificatie is voldoende.

Groet,
Ilan

Reageer