Beantwoord

Nummerbehoud van Vodafone zakelijk (op naam werkgever) naar Simpel (op eigen naam)

  • 19 februari 2019
  • 7 reacties
  • 340 Bekeken

Is het mogelijk om een nummer te behouden welke gekoppeld is aan een Vodafone zakelijk abonnement welke op naam van de werkgever staat (in plaats van op eigen naam)?

Zo ja, zijn hier nog additionele stappen voor nodig?
icon

Beste antwoord door Ilan 20 februari 2019, 10:31

Hallo,

Welkom op onze community en wat leuk dat je van plan bent over te stappen naar Simpel!
Het is mogelijk om je nummer te behouden van een Vodafone zakelijk abonnement naar je eigen naam.

Bij het aanvragen van nummerbehoud ontvang je een sms op je bestaande nummer waarmee je dit kunt valideren.
Hou er rekening mee dat wij geen zakelijke abonnementen hebben. Je abonnement zal dan als particulier worden aangesloten.

Je leest hier meer over het valideren van je nummer bij nummerbehoud.

Alvast veel plezier met je abonnement 😀.

Groet,
Ilan
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hallo,

Welkom op onze community en wat leuk dat je van plan bent over te stappen naar Simpel!
Het is mogelijk om je nummer te behouden van een Vodafone zakelijk abonnement naar je eigen naam.

Bij het aanvragen van nummerbehoud ontvang je een sms op je bestaande nummer waarmee je dit kunt valideren.
Hou er rekening mee dat wij geen zakelijke abonnementen hebben. Je abonnement zal dan als particulier worden aangesloten.

Je leest hier meer over het valideren van je nummer bij nummerbehoud.

Alvast veel plezier met je abonnement 😀.

Groet,
Ilan
Hoi Ilan,

Bedankt voor je reactie. In dit geval is het dus geen probleem dat het huidige Vodafone abonnement niet op mijn naam staat? Ik ben wel de gebruiker van het nummer en kan dus de SMS ontvangen.

Het nummer hoeft ook niet naar een zakelijke aansluiting, vandaar dat ik overweeg om naar Simpel te gaan met het nieuwe abonnement.
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Ilan,

Bedankt voor je reactie. In dit geval is het dus geen probleem dat het huidige Vodafone abonnement niet op mijn naam staat? Ik ben wel de gebruiker van het nummer en kan dus de SMS ontvangen.

Het nummer hoeft ook niet naar een zakelijke aansluiting, vandaar dat ik overweeg om naar Simpel te gaan met het nieuwe abonnement.


Hallo,
Je bent welkom! :-)

Het is geen probleem dat het huidige abonnement niet op je naam staat, een SMS te verificatie is voldoende.

Groet,
Ilan

Hoi Ilan,

Bedankt voor je reactie. In dit geval is het dus geen probleem dat het huidige Vodafone abonnement niet op mijn naam staat? Ik ben wel de gebruiker van het nummer en kan dus de SMS ontvangen.

Het nummer hoeft ook niet naar een zakelijke aansluiting, vandaar dat ik overweeg om naar Simpel te gaan met het nieuwe abonnement.

 


Hallo,
Je bent welkom! :-)

Het is geen probleem dat het huidige abonnement niet op je naam staat, een SMS te verificatie is voldoende.

Groet,
Ilan

 

Ik heb een soortgelijke situatie. Van Vodafone begreep ik dat de werkgever bij Vodafone een verzoek moet indienen om het nummer vrij te geven. Hierbij geldt een maand opzegtermijn. Op welk moment kan ik het beste de overstap naar Simpel aanvragen?

Badge +8

Hi Bram!

 

Wat leuk dat ook jij wenst over te stappen!

Ik raad je aan om binnen jouw opzegmaand alvast het Simpel abonnement te bestellen. Onderling met de provider spreken wij een ingangsdatum af.
Zo weet je zeker dat het Simpel abonnement direct start na afloop van je huidige provider.

Alvast veel plezier met het bestellen!

 

Groetjes Tess 

Hartelijk dank voor je reactie Tess. Het is mij duidelijk.

Reputatie 2
Badge +8

@Bram V Mooie kerstdagen namens Simpel en een grandioos 2020 gewenst!

 

Reageer