Zo ja, zijn hier nog additionele stappen voor nodig?
Welkom op onze community en wat leuk dat je van plan bent over te stappen naar Simpel!
Het is mogelijk om je nummer te behouden van een Vodafone zakelijk abonnement naar je eigen naam.
Bij het aanvragen van nummerbehoud ontvang je een sms op je bestaande nummer waarmee je dit kunt valideren.
Hou er rekening mee dat wij geen zakelijke abonnementen hebben. Je abonnement zal dan als particulier worden aangesloten.
Je leest hier meer over het valideren van je nummer bij nummerbehoud.
Alvast veel plezier met je abonnement .
Groet,
Ilan
Bedankt voor je reactie. In dit geval is het dus geen probleem dat het huidige Vodafone abonnement niet op mijn naam staat? Ik ben wel de gebruiker van het nummer en kan dus de SMS ontvangen.
Het nummer hoeft ook niet naar een zakelijke aansluiting, vandaar dat ik overweeg om naar Simpel te gaan met het nieuwe abonnement.
Bedankt voor je reactie. In dit geval is het dus geen probleem dat het huidige Vodafone abonnement niet op mijn naam staat? Ik ben wel de gebruiker van het nummer en kan dus de SMS ontvangen.
Het nummer hoeft ook niet naar een zakelijke aansluiting, vandaar dat ik overweeg om naar Simpel te gaan met het nieuwe abonnement.
Hallo,
Je bent welkom! :-)
Het is geen probleem dat het huidige abonnement niet op je naam staat, een SMS te verificatie is voldoende.
Groet,
Ilan
Hoi Ilan,
Bedankt voor je reactie. In dit geval is het dus geen probleem dat het huidige Vodafone abonnement niet op mijn naam staat? Ik ben wel de gebruiker van het nummer en kan dus de SMS ontvangen.
Het nummer hoeft ook niet naar een zakelijke aansluiting, vandaar dat ik overweeg om naar Simpel te gaan met het nieuwe abonnement.
Hallo,
Je bent welkom! :-)
Het is geen probleem dat het huidige abonnement niet op je naam staat, een SMS te verificatie is voldoende.
Groet,
Ilan
Ik heb een soortgelijke situatie. Van Vodafone begreep ik dat de werkgever bij Vodafone een verzoek moet indienen om het nummer vrij te geven. Hierbij geldt een maand opzegtermijn. Op welk moment kan ik het beste de overstap naar Simpel aanvragen?
Hi Bram!
Wat leuk dat ook jij wenst over te stappen!
Ik raad je aan om binnen jouw opzegmaand alvast het Simpel abonnement te bestellen. Onderling met de provider spreken wij een ingangsdatum af.
Zo weet je zeker dat het Simpel abonnement direct start na afloop van je huidige provider.
Alvast veel plezier met het bestellen!
Groetjes Tess
Hartelijk dank voor je reactie Tess. Het is mij duidelijk.
Beste,
ik heb een vergelijkbare situatie: ik stap over van een zakelijk KPN abonnement (alles op naam werkgever) naar een Simpel sim only (alles op mijn eigen naam), met nummerbehoud.
Gisteren de aanvraag ingediend maar ik had (en heb) geen details van mijn KPN contract bij de hand aangezien alles op naam van mijn werkgever staat. Ik heb vervolgens “prive” aangevinkt en ook gewoon de SMS verificatie ontvangen en tevens ook bevestigd.
De uitporteerdatum bij KPN is afgelopen week aangevraagd voor 26 maart, bevestiging moet nog volgen. Bevestiging van KPN moet nog ontvangen worden maar ik begreep van mijn werkgever dat dit geen enkele belemmering hoeft te zijn om naar een nieuwe provider over te stappen.
Is dit voor jullie voldoende om nummerbehoud aan te kunnen vragen?
Alvast bedankt!
Vriendelijke groet,
Mark
Beste,
ik heb een vergelijkbare situatie: ik stap over van een zakelijk KPN abonnement (alles op naam werkgever) naar een Simpel sim only (alles op mijn eigen naam), met nummerbehoud.
Gisteren de aanvraag ingediend maar ik had (en heb) geen details van mijn KPN contract bij de hand aangezien alles op naam van mijn werkgever staat. Ik heb vervolgens “prive” aangevinkt en ook gewoon de SMS verificatie ontvangen en tevens ook bevestigd.
De uitporteerdatum bij KPN is afgelopen week aangevraagd voor 26 maart, bevestiging moet nog volgen. Bevestiging van KPN moet nog ontvangen worden maar ik begreep van mijn werkgever dat dit geen enkele belemmering hoeft te zijn om naar een nieuwe provider over te stappen.
Is dit voor jullie voldoende om nummerbehoud aan te kunnen vragen?
Alvast bedankt!
Vriendelijke groet,
Mark
Hi Mark
Leuk dat je naar ons overstapt!
In theorie maakt het vrij weinig uit op welke naam het abonnement geregistreerd staat. Het gaat erom dat het telefoonnummer geverifieerd wordt door de eindgebruiker en dat kan op twee manieren. Na het plaatsen van de bestelling ontvang je van ons een sms-bericht met instructies voor de verificatie. Daarnaast is het voor ons ook mogelijk om een nummerbehoudverzoek bij KPN in te dienen op basis van je klantnummer bij KPN. Per e-mail houdt onze nummerbehoudafdeling je op de hoogte van dit proces, zij vragen je ook om extra informatie indien dat nodig is.
Groetjes,
Phil
Beste,
ik heb een vergelijkbare situatie: ik stap over van een zakelijk KPN abonnement (alles op naam werkgever) naar een Simpel sim only (alles op mijn eigen naam), met nummerbehoud.
Gisteren de aanvraag ingediend maar ik had (en heb) geen details van mijn KPN contract bij de hand aangezien alles op naam van mijn werkgever staat. Ik heb vervolgens “prive” aangevinkt en ook gewoon de SMS verificatie ontvangen en tevens ook bevestigd.
De uitporteerdatum bij KPN is afgelopen week aangevraagd voor 26 maart, bevestiging moet nog volgen. Bevestiging van KPN moet nog ontvangen worden maar ik begreep van mijn werkgever dat dit geen enkele belemmering hoeft te zijn om naar een nieuwe provider over te stappen.
Is dit voor jullie voldoende om nummerbehoud aan te kunnen vragen?
Alvast bedankt!
Vriendelijke groet,
Mark
Hi Mark
Leuk dat je naar ons overstapt!
In theorie maakt het vrij weinig uit op welke naam het abonnement geregistreerd staat. Het gaat erom dat het telefoonnummer geverifieerd wordt door de eindgebruiker en dat kan op twee manieren. Na het plaatsen van de bestelling ontvang je van ons een sms-bericht met instructies voor de verificatie. Daarnaast is het voor ons ook mogelijk om een nummerbehoudverzoek bij KPN in te dienen op basis van je klantnummer bij KPN. Per e-mail houdt onze nummerbehoudafdeling je op de hoogte van dit proces, zij vragen je ook om extra informatie indien dat nodig is.
Groetjes,
Phil
Dank je voor je reactie Phil.
In de tussentijd ook al een mail ontvangen van de klantenservice waarin men aangeeft dat een klantennummer benodigd is om het nummerbehoud goedgekeurd te krijgen. Beide opties (sms verificatie plus klantnummer huididge provider) zijn dus als er overgestapt moet worden vanaf een zakelijk abonnement.
Het heeft wat moeite gekost maar inmiddels heb ik het klantnummer kunnen achterhalen en ik heb ook al de bevestiging van Simpel ontvangen dat nummerbehoud goedgekeurd is. Top!
Grt Mark
Bedankt voor het doorgeven
Fijn dat het gelukt is en wederom welkom bij Simpel!
Groet,
Mila
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.