Beantwoord

Oude abonnement niet opgezegd

  • 9 November 2022
  • 1 reactie
  • 185 Bekeken

Goedendag, wij zijn allemaal zeer tevreden Simpel abonnees in ons gezin, alleen bij de laatste overstap (van mijn zoon, van Youfone naar Simpel) is er iets niet goed gegaan. Het was een overstap met nummerbehoud dus jullie hebben het oude abbo opgezegd en het nieuwe Simpel abonnement ging in op de dag dat de oude was beeïndigd. Youfone blijft ons echter maandelijks abonnementsgeld afschrijven en later bleek dat zij een een ander telefoonnummer aan het oude. abonnement hebben gekoppeld! (Dat we niet kunnen gebruiken want we hebben er geen SIM kaart voor….)

Ik heb inmiddels zelf bij Youfone dat abonnement met het nieuwe nummer stopgezet, om verdere schade te voorkomen, maar zit nog wel met €29,24 te veel afgeschreven geld  

 

icon

Beste antwoord door Noor 10 November 2022, 16:49

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hi @jhrietman1

Leuk om te lezen dat je met heel het gezin bent overgestapt naar Simpel 😍

Mogelijk is er in dit geval sprake van een 'Contractvoortzetting'. Op onze bestelformulier heb je namelijk meerdere opties om jouw nummer mee te nemen naar Simpel. 
Bij deze optie wordt het abonnement bij jouw huidige provider niet opgezegd en wordt er een nieuw telefoonnummer gekoppeld en loopt het inderdaad door. 
Ik raad je in dit geval om contact op te nemen met onze klantenservice zodat er iemand inhoudelijk met je mee kan kijken. 

Groetjes, 

Noor
Simpel

Reageer