Beantwoord

oude provider opzeggen bij overstappen?

  • 19 May 2020
  • 7 reacties
  • 1012 Bekeken

Zegt simpel deze op en hoe kom ik daar achter

icon

Beste antwoord door Houscouss 20 May 2020, 09:55

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hoi Jessica,

Welkom op onze Community!

Mocht je een abonnement met nummerbehoud aanvragen, dan zeggen wij met de overstap ook het abonnement op bij je oude provider. Check ook deze topic voor meer informatie over het nummerbehoud. Je kan het uiteraard het beste testen door het abonnement met nummerbehoud bij ons te bestellen en het maar te ervaren:wink:

Groetjes,

Houssam

Ik heb een heel nieuw nummer bij simpel aangevragen dus geen nummer behoud maar zegt simpel deze dan ook gewoon op. Mvg jessica

Reputatie 6

Jessica82, als jij geen nummerbehoud hebt aangevraagd moet/mag jij je abonnement opzeggen bij de provider. Simpel doet dat dan niet

Ik ging er inderdaad ook vanuit dat mijn oude provider zou worden opgezegd, echter krijg ik vandaag ineens een factuur van Tele2. Is hier iets in misgegaan???

 

mvg Kim Dekker Pronk

Reputatie 2
Badge +8

Goedemorgen @KimDekkerPronk,

Welkom op onze community en wederom welkom bij Simpel! 

Als je voor nummerbehoud hebt gekozen, regelen wij de overstap en wordt je abonnement automatisch beëindigd bij de vorige provider (wel met inachtneming van een maand opzegtermijn). 

Het kan zijn dat dit een aangepaste factuur betreft voor de dagen die je gebruik hebt gemaakt van het abonnement voordat de overstap plaatsvond. Mocht dit niet kloppen, adviseer ik je om contact op te nemen met je vorige provider. 

Mocht je toch vragen hebben kan je altijd contact met ons opnemen.

Groetjes,

Mila

Ik heb gister met tele 2 gesproken. Het komt erop neer dat simpel de dag nadat mijn nieuwe simkaart in ging pas mijn oude abbonement heeft opgezegt. Wel een beetje raar aangezien ik in september mijn nieuwe abbonement bij simpel al heb geregeld. Dus ze hadden het al lang kunnen regelen.

Mvg Kim

Hi @KimDekkerPronk

Bedankt voor je reactie! 

Ik begrijp uiteraard dat het vervelend is dat je nog een factuur hebt ontvangen, echter kan Simpel hier niets aan doen.

Nadat je de bestelling hebt geplaatst nemen wij contact op met je huidige provider, zij geven ons vervolgens de eerstvolgende overstapdatum door, en verwerken dit direct in ons systeem.
Wanneer we het nummer hebben overgenomen, wordt jouw abonnement in principe automatisch stopgezet bij de andere provider, omdat je daar dan geen telefoonnummer meer hebt. 

Mocht je hier verder nog vragen over hebben, neem dan gerust even contact met ons op.

Groet, 

Lisa

Reageer