Beantwoord

Overstap, aansluitkosten en klantenservice?

  • 17 January 2019
  • 4 reacties
  • 1669 Bekeken

Badge
Hoi,
Ik wil overstappen naar Simpel voor een nieuw simonly abonnement van 10 euro (6 maanden 1 euro).
Wat zijn echter de overstap en aansluitkosten? Tele2 wil mij binnen houden door ook naar 10 euro te gaan, en zegt dat administratie is 20 euro, trager I-snelheid en 'slechte' klantenservice en misschien nog meer...…………………..Heeft iemand ervaring met deze overstap?
icon

Beste antwoord door Esmee 22 January 2019, 16:42

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Bij overstappen en ook bij een nieuw abonnement, zonder overstappen, betaal je eenmalig €20,- administratiekosten, nummerbehoud is gratis. Verder gebruikte ik bij een vraag Twitter en werdt goed geholpen.

Klik op deze pagina bestellen en nummerbehoud aan, daarna nummerbehoud en je vindt tal van informatie.

Zelf gebruik ik nooit nummerbehoud, voordeel is dat je dan altijd 100% zeker weet dat dat niet fout kan gaan. 😉

Als je niet inlogd kun je eenvoudig bij het aanbod eurokrakers (€10,-) bestellen aanklikken en zie je inenen wat de kosten zijn, gespecificeerd. (Toon alle kosten.)
Badge +3
Wow, dat heeft Tele2 niet goed begrepen! Ik vraag me af wat ze nog meer niet goed begrepen hebben. 😉 Bij Simpel krijg je gratis razendsnelle 4G-internetsnelheid en onze klanten geven ons gemiddeld een 9,1! Veel blije overstappers dus. Ik raad je aan eens te gaan kijken wat onze klanten over ons zeggen op Trustpilot. 😁

Ik ben een klant van simpel

Tel nummer is 0614103411

Ik wil nog een ander abonnement aansluiten

Moet nog aansluiten kost?? 

Reputatie 6
Badge +9

Ik ben een klant van simpel

Tel nummer is 0614103411

Ik wil nog een ander abonnement aansluiten

Moet nog aansluiten kost?? 

Ja voor elk abonnement betaal je 20 euro aansluitkosten

Reageer