Ik wil overstappen naar Simpel met de aanbieding die tm 30 mei geldig is. Kan ik mijn abonnement dan 1 juni in laten gaan ?
Overstappen met aanbieding en ingangsdatum na 30 mei?
Beste antwoord door Phil
Goedemiddag
Leuk dat je naar ons wilt overstappen!
Je kan bij ons een bestelling plaatsen via de website, tot en met 30-5 kan je daarbij gebruikmaken van de huidige acties. Indien je overstapt met nummerbehoud, dan hangt de datum waarop je abonnement van start kan gaan af van de voorwaarden van je huidige aansluiting. Zo hanteren verschillende providers bijvoorbeeld een opzegtermijn van een maand. Na je bestelling gaan we bij je huidige provider na per wanneer wij het telefoonnummer mogen overnemen en informeren we je per e-mail over de overstapdatum.
Bestel je een abonnement met daarbij een nieuw telefoonnummer, dan sturen we je binnen twee werkdagen een simkaart toe en kan je de simkaart na ontvangst activeren. Vanaf dat moment kan je het abonnement gebruiken, je kan er in die situatie voor kiezen om je simkaart op 1-6 te activeren.
Groetjes,
Phil
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.