Dag,
Een week geleden probeerde ik over te stappen van T-Mobile naar Simpel, maar dat bleek pas te kunnen vanaf 8 augustus 2019, omdat mijn huidige abonnement bij T-Mobile nog te lang liep. Deze aanvraag is dus gecanceld. Vandaag heb ik opnieuw een sim-only bij Simpel aangevraagd met nummerbehoud. Ik kreeg deze sms: "je overstap naar Simpel is reeds aangevraagd. Binnen 2 werkdagen ontvang je een e-mail met de overstapdatum." Ik heb dit keer niet de "bevestig je 06-nummer" SMS ontvangen, dus ik denk dat er iets mis gaat. Hoe lossen we dit op?
Groet,
Jos
Bladzijde 1 / 1
Hallo @JosNierop ,
Wat leuk om te lezen dat je actief bent op onze community en vooral erg leuk dat je wilt overstappen naar ons!
Omdat ik verder geen gegevens van je heb, raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice. Zij kunnen dan zien of je aanvraag er goed in staat en of er nog aanpassingen gedaan moeten worden.
Succes!
Groet,
Youp
Wat leuk om te lezen dat je actief bent op onze community en vooral erg leuk dat je wilt overstappen naar ons!
Omdat ik verder geen gegevens van je heb, raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice. Zij kunnen dan zien of je aanvraag er goed in staat en of er nog aanpassingen gedaan moeten worden.
Succes!
Groet,
Youp
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.