Mijn contract is al lang afgelopen en ik wil overstappen naar een betere provider met nummerbehoud.
Nu krijg ik daar de horen dat SIMPEL weigert mee te werken aan nummerbehoud. De reden die ze kregen van SIMPEL: “reden vraagt om uitleg door je vorige provider.”
Dit is niet eens een normale Nederlandse zin, maar belangrijker is het feit dat ik eerst uitleg moet geven voordat ik mag overstappen? Walgelijk!
Het is bij mij niet bekend dat wij om een reden opvragen bij opzegging, in de lange tijd dat ik hier werkt. Mogelijk is er iets aan de hand met het contract, maar dat kan ik via de community niet inzien.
Ik wil je daarom vragen contact op te nemen met onze klantenservice! Wij kunnen zodoende nagaan waarom dit is afgewezen.
Het is bij mij niet bekend dat wij om een reden opvragen bij opzegging, in de lange tijd dat ik hier werkt. Mogelijk is er iets aan de hand met het contract, maar dat kan ik via de community niet inzien.
Ik wil je daarom vragen contact op te nemen met onze klantenservice! Wij kunnen zodoende nagaan waarom dit is afgewezen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.