De einddatum van mijn huidige abonnement is 17 april. Ik heb aangegeven dat het nieuwe contract bij simpel dan pas moet ingaan. Nu wordt aangegeven dat het contract al 2 maart begint. Waarom wordt de einddatum van mijn huidige contract niet aangehouden?
Bladzijde 1 / 1
Hi
Allereerst welkom bij Simpel en onze community!
Simpel neemt bij het aanvragen van nummerbehoud contact op met jouw huidige provider. Zij geven daarbij de eerst mogelijke overstapdatum aan, in dit geval dus 2-3-2023. Je kunt de overstapdatum indien gewenst aanpassen via jouw Mijn Simpel pagina. Dit kan tot 120 dagen in de toekomst verplaatst worden.
Waarom zij een eerdere datum dan de einddatum aangeven, kan ik niet inzien. Mocht je deze vraag beantwoordt willen hebben, dan raad ik je aan contact op te nemen met de huidige provider.
Ik wens je een fijne dag verder!
Groet, Charlie
Simpel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.