Skip to main content
Ik wil graag mijn nummer behouden. Per ongeluk heb ik een typfout gemaakt in mijn huidige prive nummer. Ik neem aan dat ik mijn nummer niet kan behouden aangezien ik de sms niet kan ontvangen.



'Je hebt gekozen voor nummerbehoud. Na je betaling sturen we je een validatiecode per sms. Nadat je deze sms hebt beantwoord vragen we nummerbehoud aan bij je huidige aanbieder. Per e-mail informeren we je over de datum waarop de overstap is goedgekeurd.'



Hoe dit op te lossen?



Groet,

Momo
Even een belletje naar de afdeling Nummerbehoud doet wonderen.
Even een belletje naar de afdeling Nummerbehoud doet wonderen.



Hallo Momo,

Welkom op onze community.



Wat W00dy zegt klopt.

Wij helpen je graag verder met het herstellen van je typefout. Zie hier onze contactmogelijkheden.



Alvast heel veel plezier met je abonnement :-)



Groet,

Ilan

Reageer