Skip to main content
Beantwoord

opzeggen i.v.m. stoppen 2G


LieverG2

Kan ik mijn abonnement opzeggen omdat jullie stoppen met het 2G netwerk? 

 

Beste antwoord door Mila

Beste @LieverG2,

Welkom op onze community.

Wat medegebruikers @Snowboard en @Karin303 aangeven, is correct. Omdat we al enige tijd geleden hebben aangekondigdte stoppen met het aanbieden van het 2G-netwerk is niet mogelijk om op te zeggen mits je binnen je contractduur zit. In deze topic geeft mijn collega Lisa toelichting betreft het 2G netwerk. 

Groet,

Mila

Bekijk origineel

7 reacties

Karin303
Forum|alt.badge.img+9
  • Superster
  • 503 reacties
  • 30 mei 2021

Nee het abonnement loopt door , je dient alleen een toestel aan te schaffen wat minimaal 3G  aankan..

 

 


LieverG2
  • Auteur
  • Lezer
  • 2 reacties
  • 30 mei 2021

Lekker dan


Karin303
Forum|alt.badge.img+9
  • Superster
  • 503 reacties
  • 30 mei 2021

Bel even de klantenservice,  2G wordt bij geen enkele provider nog aangeboden en dat is al heel lang geleden bekend gemaakt.....


  • Superster
  • 1215 reacties
  • 31 mei 2021

@LieverG2 

Ik zou je aanraden te kiezen voor een 4G of 5G geschikt toestel. T-mobile adviseert dat ook. 


LieverG2
  • Auteur
  • Lezer
  • 2 reacties
  • 31 mei 2021

Oke,bedankt voor de info. Maar toch is het raar dat ik moet veranderen van telefoon omdat de provider veranderd van netwerk.......... en dat je niet kan overstappen naar een provider die tot 2025 nog wel via G2 uitzend. Maar goed, je moet het ook maar snappen he,g2 g3 g4 g5....... het zal wel aan mij liggen. Mvg 


  • Superster
  • 1215 reacties
  • 31 mei 2021

Het is misschien een beetje minder ingewikkeld dan je denkt. 2G en 3G  maken plaats voor het nieuwe generatie netwerk. De capaciteit wordt groter. Je hebt je vastgelegd in een abbonement. Simpel maakt gebruik van het netwerk van T-mobile maar heeft er verder geen stem in. 


Forum|alt.badge.img+8
  • Simpel Medewerker
  • 381 reacties
  • Antwoord
  • 31 mei 2021

Beste @LieverG2,

Welkom op onze community.

Wat medegebruikers @Snowboard en @Karin303 aangeven, is correct. Omdat we al enige tijd geleden hebben aangekondigdte stoppen met het aanbieden van het 2G-netwerk is niet mogelijk om op te zeggen mits je binnen je contractduur zit. In deze topic geeft mijn collega Lisa toelichting betreft het 2G netwerk. 

Groet,

Mila


Reageer