Beantwoord

Abonnement afgelopen geen service meer

  • 4 October 2019
  • 1 reactie
  • 255 Bekeken

Mijn abonnement is afgelopen heb nu geen service meer, wat moet ik nu doen of wat kan ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Joachiem 7 October 2019, 12:18

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hoi en welkom op de community!

Dat is opvallend. Ben je wel verbonden met het Simpel netwerk? Zie hieronder de instructie:

Android smartphones (tot Android 2.3):
Ga naar: Menu > Instellingen > Draadloos en netwerken > Mobiele netwerken > Netwerkoperators. Het toestel gaat zoeken naar mobiele netwerken. Wacht totdat de telefoon een lijst netwerken weergeeft. Selecteer een netwerk. Vanaf dit moment gaat het toestel op 'Handmatig zoeken'. - Selecteer het netwerk van Simpel.

Android smartphones (vanaf Android 2.3)
Ga naar: Menu > Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > Netwerkoperators. Het toestel gaat zoeken naar mobiele netwerken. Wacht totdat de telefoon een lijst netwerken weergeeft. Selecteer een netwerk. Vanaf dit moment gaat het toestel op 'Handmatig zoeken'. - Selecteer het netwerk van Simpel.

Apple iPhone:
Ga naar: instellingen - mobiel netwerk - netwerk selectie - Klik op 'automatisch' zodat het vinkje verdwijnt. Vanaf dit moment gaat het toestel op 'Handmatig zoeken'. - Selecteer het netwerk van SimpelMocht dit niet de oplossing zijn dan kun je het beste even contact opnemen met mijn collega van de klantenservice via simpel.nl/contact.

Succes en ik stel het op prijs als je hier laat weten als het gelukt is zodat anderen hier van kunnen leren.

Groetjes Joachiem

Reageer