Beantwoord

Activeren nieuwe simkaart naast bestaande simkaart

  • 23 March 2020
  • 1 reactie
  • 988 Bekeken

Hi,

Ik heb al een bestaand abonnement in mijnsimpel omgeving. Nu heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd en die wil ik activeren maar die zie ik niet in mijn omgeving staan…. Hoe kan ik deze alsnog activeren?

Groet

John

 

icon

Beste antwoord door Houscouss 25 March 2020, 12:45

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hoi John,

Welkom op onze Community!

Volgens mij lees ik dat je een nieuw abonnement (met een nieuw nummer dus zonder nummerbehoud) hebt besteld… :nerd:  Mocht dit inderdaad het geval zijn, dan heeft het nieuwe abonnement een eigen Mijn Simpel omgeving waarop je kan inloggen om de simkaart te activeren. Bij bestelling heb je ook een bevestigingsbericht per e-mail ontvangen waar je nog voordat het abonnement actief is, altijd naar je ‘persoonlijke betaalpagina’ kan gaan waar je de status kan inzien van de lopende bestelling. Indien je nog geen Mijn Simpel account hebt aangemaakt voor het nieuwe abonnement, kan je dat gelijk doen op de betreffende pagina en vervolgens de simkaart te activeren. Wanneer je wel al het Mijn Simpel account hebt weten aan te maken voor het nieuwe nummer, kan je natuurlijk ook gelijk inloggen en daar je nieuwe simkaart te activeren.

Als mijn leeskunsten me hierbij in de steek hebben gelaten en het gaat om een aangevraagde vervangende simkaart voor je bestaand abonnement, dient een vervangende simkaart te worden geactiveerd binnen 6 weken op je Mijn Simpel account onder het tabblad ‘sim & instellingen’. Wanneer de optie tot activeren simkaart niet open staat op je Mijn Simpel, betekent dit automatisch dat de 6 weken zijn verstreken. 

Groetjes,

Houssam

Reageer