Skip to main content
Beantwoord

activerings email

• November 19, 2025
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

Ik wil mijn nieuwe simkaart met abbonement met nieuw nummer activeren. Maar ik krijg de activerings email niet binnen om een account aan te maken op simpel.nl. wat moet ik nu doen? 

Beste antwoord door Raveena

Hoi ​@Brandonios ,

Dank je wel voor je bericht. Ik begrijp dat je je nieuwe simkaart met abonnement en nieuw nummer wilt activeren, maar dat je de activeringsmail niet ontvangt. Dat is natuurlijk vervelend.

Wil je het volgende controleren:

Kijk of de mail misschien in je spam‑ of ongewenste map terecht is gekomen.

Controleer of je het juiste e‑mailadres hebt opgegeven bij je bestelling.

Wacht een paar minuten en probeer eventueel de activeringsmail opnieuw aan te vragen via simpel.nl.

Als je de mail niet kunt ontvangen en ook niet terugvindt in je spam‑ of ongewenste map, dan is het handig om even persoonlijk contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen direct nakijken wat er misgaat en de mail eventueel opnieuw versturen.

Groet, 

Raveena 

1 reactie

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 19, 2025

Hoi ​@Brandonios ,

Dank je wel voor je bericht. Ik begrijp dat je je nieuwe simkaart met abonnement en nieuw nummer wilt activeren, maar dat je de activeringsmail niet ontvangt. Dat is natuurlijk vervelend.

Wil je het volgende controleren:

Kijk of de mail misschien in je spam‑ of ongewenste map terecht is gekomen.

Controleer of je het juiste e‑mailadres hebt opgegeven bij je bestelling.

Wacht een paar minuten en probeer eventueel de activeringsmail opnieuw aan te vragen via simpel.nl.

Als je de mail niet kunt ontvangen en ook niet terugvindt in je spam‑ of ongewenste map, dan is het handig om even persoonlijk contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen direct nakijken wat er misgaat en de mail eventueel opnieuw versturen.

Groet, 

Raveena